۱۵:۲۰ - سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲

دبیر شورای فرهنگی منطقه چهار دانشگاه آزاد:

دانشگاه‌ها به رشد معنوی دانشجویان توجه کنند

دبیر شورای فرهنگی منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ویژگی دانشگاه اسلامی تحصیل علم، تحقیقات و پژوهش محوری توام با مسائل معنوی و اسلامی است.

154-101

دبیر شورای فرهنگی منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ویژگی دانشگاه اسلامی تحصیل علم، تحقیقات و پژوهش محوری توام با مسائل معنوی و اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر بیگی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، دانشگاه را به جهت حضور دانشجویان و محل تحصیل علم و دانش دارای اهمیت ویژه دانست و خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها باید فضایی در جهت رشد شخصیت علمی و معنوی دانشجویان ایجاد شود و علاوه بر توجه به رشد علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه باید به رشد معنوی و اسلامی دانشجویان نیز توجه کنیم.

 

وی تمدن سازی اسلامی را از دیگر ویژگی‌های بارز دانشگاه اسلامی عنوان کرد و افزود: امروزه دانشگاه‌های کشور به منظور رشد و توسعه علمی در رشته‌های مختلف تحصیلی گسترش زیادی یافته است، به نحوی که در مقایسه با 30 سال قبل شاهد دستاوردهای علمی و فرهنگی بسیار زیادی در دانشگاه‌ها هستیم.

 

دبیر شورای فرهنگی منطقه چهار دانشگاه آزاد علم و دانش را موجب حیات بشریت دانست و افزود: انسان بدون علم و دانش بسان مرده‌ای است که حرکت می‌کند و علم و دانش موجب حیات بشریت است، البته علم اگر جهت‌دار و هدفمند نباشد، موجب نجات بشریت نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: دانشجویان از کرسی دانشگاه می‌توانند فضای علمی و اسلامی را کسب کرده و به مراتب بالای علمی نائل شوند و لازمه آن باور داشتن جایگاه و شخصیت دانشجویان می‌باشد.

 

دبیر شورای فرهنگی منطقه چهار دانشگاه آزاد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر به جهت موقعیت جغرافیای و استراتژیکی دارای اهمیت زیادی است و امیداوریم با برقراری تعاملات سازنده و موثر هیئت رئیسه واحد شاهین‌شهر با مسؤولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و مسؤولان دانشگاه، شاهد تبدیل وضعیت واحد شاهین‌شهر به واحد بسیار بزرگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.