۱۵:۲۹ - دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳

برگزاری نشست ادواری ادارات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

نشست ادواری روسا و مسئولان ادارات، موسسات و دانشگاهای بخش میمه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه نقل از صبح میمه؛ با ابتکار و تلاش دفتر امام جمعه و بخشداری میمه نشست ادواری روسا و مسئولان ادارات، موسسات و دانشگاهای بخش میمه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه برگزار شد.

  در ابتدای این نشست دکتر حبیبی ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه بخش میمه و مدیران دستگاه‌های اداری، بالا رفتن سطح معارف اسلامی، ایجاد وحدت و همدلی بیشتر، شناخت مشکلات و معایب و راهکارهای حل آن، هم اندیشی و استفاده از نظرات و پیشنهادات یکدیگر را از اهداف این گونه نشست ها برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه بخش میمه ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش از دکتر حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه جهت  میزبانی این نشست و از حضور مسئولین ادارات و موسسات و دانشگاه های بخش میمه تشکر نمود.

امام جمعه بخش میمه در ادامه با اشاره به اربعین امام حسین(ع) و اهمیت و جایگاه آن در معارف و فرهنگ اسلامی به درس هایی که می توان از وقایع عاشورا و اربعین امام حسین آموخت پرداخت .

وی زنده نگه داشتن یاد شهدا و شهادت طلبی، آزادگی و استواری را از دروس اربعین امام حسین (ع) دانست.

امام جمعه بخش میمه در ادامه بیانات خود روسای ادارات و مدیران دستگاههای اداری را به  تکریم ارباب رجوع، رعایت موازین ارزشی و اخلاقی اسلامی در ادارات و همدلی بیشتر دعوت نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.