۱۷:۴۵ - چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳

سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی تحرک بخش های تولیدی و صنعتی دیگر را به همراه دارد

فرماندار شهرستان طی بازدید از شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران (L.A.B) در جریان روند کار و فعالیت این شرکت پتروشیمی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نافرماندار شهرستان طی بازدید از شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران (L.A.B) در جریان روند کار و فعالیت این شرکت پتروشیمی قرار گرفت.

علیرضا بصیری فرماندار با مثبت ارزیابی نمودن فعالیت های حاضر این شرکت بر لزوم گسترش این فعالیت ها به لحاظ تنوع تولیدات از نظر کمی و کیفی تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری و نیروی انسانی متخصص موجود در شهرستان بسط  و گسترش صنایع مادر از قبیل صنایع پتروشیمی امری لازم و قابل امکان می باشد.

فرماندار ضمن اشاره به لزوم به کارگیری نیروهای متخصص بومی شهرستان بر اهمیت نقش واسطه ای صنایع پتروشیمی در اشتغال زایی و بهبود شرایط کسب و کار تاکید کرد و گفت: زمینه ی سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی باعث ایجاد تحرک در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی دیگر خواهد داشت.

فرماندار با اشاره به جهت گیریهای کلان اقتصادی دولت در زمینه ایجاد اشتغال، صنایع پتروشیمی را با توجه به نقش مولد و چند منظوره ی آن یکی از عرصه های مورد توجه ویژه ی دولت دانست و در این خصوص افزود: با توجه به اینکه دولت بر فاصله گیری از اقتصاد تک محصولی و متکی به فروش مواد خام تاکید دارد، صنایع پتروشیمی به لحاظ ایجاد ارزش افزوده و دوری از خام فروشی از این منظر اهمیت زیادی دارد که بایستی به این امر توجه ویژه نمود.

لازم به ذکر است فرماندار در خلال این بازدید که شهردار شاهین شهر نیز حضور داشت، ضمن گفت گو و تبادل نظر با مسئولان این واحد پتروشیمی در جریان مسائل و نظرات آنان قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.