۱۶:۱۲ - سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳

فرماندار شاهین شهر و میمه:

تکریم ارباب رجوع نخستین الویت مدیران دولتی می باشد

به منظور بررسی خدمات ادارات دولتی به ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم علیرضا بصیری فرماندار به طور سر زده از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمات‌رسانی این اداره قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه منظور بررسی خدمات ادارات دولتی به ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم علیرضا بصیری فرماندار به طور سر زده از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمات‌رسانی این اداره قرار گرفت.

فرماندار، با حضور در بین کارکنان طی سخنانی با اشاره به سیاست های کلان اقتصادی دولت تدبیر و امید، کارنامه ی اقتصادی دولت را  شایان توجه دانست و افزود: تصمیمات اتخاذ شده در این مجموعه تاثیرات مستقیمی در زندگی مردم دارد و لازم است که اطمینان و آسایش مردم در زمینه های اقتصادی در جامعه فراهم گردد.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع رسیدگی به مشکلات و وظیفه‌شناسی از نخستین الویت مدیران ادارات میباشد، ساماندهی و بازرسی بر وضعیت قیمت ها در بازار و بررسی و نظم بخشیدن به وضعیت اصناف و اتحادیه ها را از اهم اولویت های این اداره عنوان کرد .

فرماندار در پایان این بازدید در جریان مسائل و مشکلات پیش روی کارمندان قرار گرفت.

در ادامه فرماندار طی بازدیدی از اداره امور مالیاتی شهرستان در جمع کارکنان این اداره با اشاره به اهمیت مالیات گفت: امروزه مالیات در دنیا از اهمیت بالایی در نظام اقتصادی برخوردار است و بخش عمده درآمد ناخالص کشورهای دنیا از طریق وصول مالیات تامین می شود که متاسفانه سقف وصول مالیات در کشور ما پایین است

فرماندار افزود: دریافت مالیات نه تنها مانع توسعه ی اقتصادی نیست بلکه، بالعکس از شاخصه های توسعه اقتصاد است. وی افزود: باید فرهنگ پرداخت مالیات در کشور نهادینه شود به طوری که خود مردم اقدام به پرداخت مالیات نمایند که این امر باید با بهره گیری از توان علمی کارشناسان جهت آموزش و فرهنگ سازی پرداخت مالیات محقق گردد.

فرماندار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اقتصاد مقاومتی آن را متفاوت با اقتصاد ریاضتی بر شمرد و گفت:منظور از اقتصاد مقاومتی ، اقتصادی است که با تغییر الگوی تولید توزیع و مصرف دارای ثبات و استحکام گردد و در نوسانات اقتصادی و سیاسی،  زندگی مردم را از آسیب ها و مشقات حفظ می کند.

فرماندار در پایان سخنانش ضمن بیان حدیثی از  حضرت امام حسین (ع)، خدمتگزاری به مردم را بزرگترین وظیفه ی دست اندر کاران نهادهای دولتی دانست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.