۱۱:۱۰ - سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر خبر داد:

سمینار آسیب شناسی موتور سواران در شاهین شهر برگزار می شود

به منظور فرهنگ سازی و حرکت به سوی جامعه سالم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با مشارکت و همکاری ارگانهای مربوطه سومین سمینار آسیبهای اجتماعی با موضوع آسیب شناسی موتورسواران را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: سمینار آسیب شناسی موتور سواران در شاهین شهر برگزار می شود.

سید حمیدرضا رئیس السادات توجه و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را در جامعه مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به منظور فرهنگ سازی و حرکت به سوی جامعه سالم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با مشارکت و همکاری ارگانهای مربوطه سومین سمینار آسیبهای اجتماعی با موضوع آسیب شناسی موتورسواران را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این سمینار در موضوعاتی همچون حرکت موتور سیکلت در  بزرگراه و آزادراه، حرکت با سرعت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، حرمت در خلاف جهت، حمل و نقل و ترافیک برگزار می گردد.
رئیس السادات با اشاره به محورهای سمینار آسیب شناسی موتورسواران تصریح کرد: توجه به ضایعات زیست محیطی از قبیل آلودگی هوا و آلودگی صوتی، جرم و موتورسیکلت و مقایسه چگونگی استفاده از موتورسیکلت توسط سایر مردم کشورهای جهان از دیگر نکات مدنظر در این سمینار خواهد بود.
وی افزود: سمینار آسیب شناسی موتورسواران با مشارکت پلیس راهور استان اصفهان و ادارات و ارگانهای مرتبط در استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه سالجاری از ساعت ۱۴ در محل تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار خواهد شد.
سرپرست واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: این سمینار با حضور و سخنرانی سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان و سرهنگ حسین غلامی رئیس پلیس راهور استان اصفهان برگزار می شود. 
454654666666
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.