۱۷:۲۳ - جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳

نمایشگاه توانمندیهای معلولین شاهین شهر برپا شد

نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی معلولین شاهین شهر برای بازدید عموم علاقمندان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه مناسبت روز جهانی معلولین همایشی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان و جمعی از اعضای جامعه معلولین شاهین شهر در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شد.

این همایش با برنامه های متنوعی از قبیل اجرای جالب و جذاب دکلمه خوانی پرشور و احساس یکی از معلولین نابینا در وصف اسارت خاندان پیامبر اکرم(ع) و سپس ارائه گزارش از برنامه ها و اقدامات انجام شده توسط مسئولان انجمن های معلولین و نابینایان شاهین شهر، تجلیل از مددکاران و مربیان و عوامل موثر در خدمت رسانی به جامعه معلول شاهین شهر و دیگر برنامه های فرهنگی همراه بود.در ادامه شرکت کنندگان در همایش در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای معلولین این شهر که در حاشیه این همایش برگزار شده بود شرکت و از دستاوردهای معلولین بازدید کردند.

نشست صمیمی رئیس بهزیستی شهرستان با معلولین نیز در محل نمایشگاه تشکیل شد که در این نشست دکتر عسگری ساعتی پای دردل معلولین نشست  و در پایان برای تحقق مطالبات معولین، همکاری همه دستگاه های اجرایی را خواستار شد.

لازم به ذکر است که نمایشی تحت عنوان “ششماه من” توسط جامعه معلولین این شهر تهیه شده که بازدید کنندگان از نمایشگاه می توانند این نمایش را نیز تماشا کنند.

 

malolin  1 malolin  2 malolin  3 malolin  4 malolin  5 malolin  6 malolin  7 malolin  8 malolin  9 malolin  10 malolin  11 malolin  12 malolin  13 malolin  14 malolin  15 malolin  16 malolin  17 malolin  18

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.