۱۳:۳۰ - چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲

با حکم استاندار اصفهان

شهردار جدید شهر لایبید منصوب شد

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حیدریان شهردار سابق، مسعودی شهردار جدید شهر لایبید با حکم استاندار استان معرفی و مشغول بکار شد .

3331

در این مراسم  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حیدریان شهردار سابق، مسعودی شهردار جدید شهر لایبید با حکم استاندار استان معرفی و مشغول بکار شد .

 

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، با حضورهادی زاده فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، سعید بخش مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان اصفهان، احمدجو بخشدار میمه، روسای شوراهای اسلامی شهرهای میمه و وزوان و جمعی از اهالی شهر لایبید، مسعودی بعنوان شهردار جدید شهرمعرفی شد.

سعید بخش مدیرکل دفترامور شهری و شوراهای استان اصفهان در این مراسم از شهردار جدید خواست با تلاش و کوشش و همکاری مجموعه شهرداریشهر لایبید را از وضعیت کنونی خارج و بعنوان پلی برای توسعه منطقه بخصوص اتصال مطلوب تر شهرستان گلپایگان به بخش میمه و استفاده از پتانسیل های موجود بنماید .

سپس هادی زاده فرماندار شهرستان ضمن تشکراز زحمات  شهردار سابق، وبا اشاره به ظرفیتهای شهر لایبید، اظهار داشت:  انشاء ا…شهردار جدید با استفاده از تمامی ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های بالقوه بخش و شهرستان، در جهت توسعه و ارتقاء شهر لایبید اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.