۱۴:۳۵ - دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳

هنر گنجی بی پایان نزد ایرانیان است و بس

در حاشیه برگزاری همایش دختران امروز مادران فردا نمایشگاه صنایع دستی از آثار هنری مربیان و کارآموزان کانون فرهنگی تربیتی صدف شاهین شهر برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناکانون فرهنگی تربیتی صدف وابسته به آموزش و پرورش شاهین شهر، همایش دختران امروز مادران فردا را با حضور کارشناسان تغذیه و سلامت در تالار شیخ بهایی برگزار کرد.

در این همایش که کارشناسان به بررسی نقش و تاثیر تغذیه در رشد و روابط اجتماعی، زندگی سالم و همچنین آسیب های تغذیه غلط و ناصحیح نسل جوان راهکارهای اطلاح روش و سبک زندگی را ارائه دادند.

در حاشیه این همایش نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی حاصل تلاش مربیان و کارآموزان این کانون نیز برگزار شد.

رضوی از مربیان کانون در خصوص برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: کانون فرهنگی تربیتی صدف در طول سال با برگزاری کلاس ها آموزشی و هنری برای کلیه سنین بویژه دختران جوان انواع صنایع دستی از قبیل صنایع و یراق آلات چرم دوزی، زیور آلات و بدلیجات، سنگ و گوهر شناسی، انواع بافتنی با دست و ماشین، تزئینات سفره عقد،گلهای تزئینی، کریستال، انواع دوخت سرمه و ترمه دوزی، قاب های آینه سنتی، نقاشی و تذهیب آشپزی آموزش می دهد. که هم به لحاظ تشویق کارآموزان و هم فروش دستاوردهای آنان هر شش ماه یکبار با برپایی جشنواره اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی می کند.

این مربی خوش ذوق هنری کانون با بیان اینکه هنر گنجی بی پایان است که در وجود هرکسی نهادینه شود تا پایان عمر همراه او خواهد بود افزود: بسیاری از هنرها و صنایع ارزشمند ایرانی متاسفانه در معرض فراموشی قرار گرفته و به جوانان نسل جدید انتقال داده نشده است.

رضوی اضافه کرد: دختران جوان با شرکت در کلاس های آموزشی هنری کانون صدف علاوه بر آموزش این صنایع با اغلب هنرهایی که جدید و بروز شده هستند آشنا می شوند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر آموزش رشته های ذکر شده که به ایجاد کارآفرینی خانگی کمک می کند کلاس های آموزش نجوم، انواع رشته های کامپیوتر، قرآن و همچنین کلاس های کمک درسی ریاضی، زبان، عربی و … برای عموم دختران جوان و نوجوان و بانوان در کانون تشکیل می شود.

namayeshgah sadaf 2 namayeshgah sadaf 3 namayeshgah sadaf 4 namayeshgah sadaf 5 namayeshgah sadaf 6 namayeshgah sadaf 7 namayeshgah sadaf 8 namayeshgah sadaf 9 namayeshgah sadaf 10 namayeshgah sadaf 11 namayeshgah sadaf 12 namayeshgah sadaf 1 namayeshgah sadaf 13 namayeshgah sadaf 14 namayeshgah sadaf 15 namayeshgah sadaf 16 namayeshgah sadaf 17 namayeshgah sadaf 18 namayeshgah sadaf 19 namayeshgah sadaf 20 namayeshgah sadaf 21 namayeshgah sadaf 22 namayeshgah sadaf 23 namayeshgah sadaf 24

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.