۱۶:۴۲ - دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳

در همایش خانواده موفق مطرح شد.

راه های رسیدن به موفقیت و آرامش در زندگی

نصر اصفهانی در همایش خانواده موفق، تشویق و ترغیب و داشتن تعهد و باور دینی از الزامات زندگی موفق دانست.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا دکتر نصر اصفهانی در اولین همایش راهکارهای زندگی موفق که با حضور جمع کثیری از بانوان در حسینیه اعظم روستای ازان برگزار شده بود راهکارهای زندگی موفق را مورد بررسی قرارداد.

نصر اصفهانی در این همایش گفت: تشویق اعضای خانواده در مقابل فعالیت‌های خوب، متعهد بودن نسبت به یکدیگر و داشتن اعتقادات مذهبی از مهم‌ترین عوامل برای دستیابی به یک زندگی موفق است.

وی وفاداری همسران به یکدیگر را یکی از ویژگی‌های ثبات زندگی‌های مشترک دانست و افزود: همسران ضمن پایبندی به آن لازم است تمام تلاش خود را به کار ببندند تا با وفاداری به هم، زندگی‌های خود را مستحکم و موفق سازند.

این کارشناس خانواده با بیان اینکه بدبینی آفت زندگی مشترک زوجین است و آن‌ها را از موفقیت دور می‌سازد، گفت: این احساس منفی همانند سمی است که زهر آن زندگی را به نابودی می‌کشاند؛ بنابراین احساس مثبت و خوش‌بینی را آموزش ببینید و آن را در زندگی عملی سازید تا مشاهده کنید چرا که با داشتن این احساس مثبت خانواده آرام  و سالمی خواهید داشت.

وی گذشت و چشم‌پوشی از اشتباهات یکدیگر و فرصت دادن به یکدیگر برای جبران خطاهای احتمالی را از رمزهای یک خانواده سالم و موفق و نمونه دانست.

در ادامه و در کارگاه آموزشی و مشاوره ای، دکتر امینی در تالار فرهنگیان میمه نقش ارتباط صحیح والدین در تربیت سالم را مورد ارزیابی قرار داد.

آموزش و پرورش منطقه میمه با هدف ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی اولیای سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان همایش و کارگاه های آموزشی با حضور چشمگیر اولیاء دانش آموزان با همکاری و حمایت شهرداری میمه برگزار کرد.

شایان ذکر است این کارگاه و همایش های مشاوره ای بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. و در پایان جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.