۱۵:۲۱ - شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳

از ابتدای ماه آینده؛

سیستم مکاتبات بین تمام ادارات شهرستان الکترونیکی می شود

با توجه به سیاست های کلی دولت خدمتگذار نسبت به الکترونیکی شدن خدمات دولت که به دولت الکترونیک معروف است و با هدف تسریع در کار مراجعین و مردم شهرستان کلیه مکاتبات بین ادارات الکترونیکی می شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ کمیته فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسئول فناوری اطلاعات فرمانداری و مدیران IT دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

کارشناس مسئول فناوری اطلاعات فرمانداری به تشریح سیستم یکپارچه دولت الکترونیک پرداخت و ضمن تاکید بر بستر سازی و آمادگی کلیه دستگاهها به استفاده از این سیستم، نکات و هشدارهای لازم در تهیه ابزارها و استفاده بهینه از شبکه مکاتبات اداری را ارائه داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان از فعال شدن سیستم اتوماسیون اداری شهرستان از ابتدای آذرماه سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای آذرماه کلیه مکاتبات ادارات و نهادهای شهرستان صرفا از طریق این سیستم انجام می شود.

مجتبی راعی در خصوص الکترونیکی شدن مکاتبات بین ادارات گفت: سیستم مکاتبات الکترونیکی بین ادارات یکی از سیاستهای اصلی دولت است که علاوه بر اینکه بخشی از قانون خدمات مدیریت کشوری می باشد، در قانون ماده 46 برنامه پنجم توسعه نیز تاکید شده است.

وی تسریع در ارائه خدمات به مراجعات، کاهش تردد ارباب رجوع به ادارات مختلف، صرفه جویی در وقت و هزینه، عدم استفاده از نامه ها و مکتوبات فیزیکی و همچنین پیشگیری از فسادهای احتمالی در دستگاههای اجرایی را از جمله مزایای بی شمار الکترونیکی شدن مکاتبات ادارای دانست.

مهندس راعی در ادامه به برگزاری دوره های تخصصی و عمومی آموزشی سیستم مکاتبات اداری با هماهنگی مدیر کل آموزش استانداری تاکید کرد و افزود: با توجه به وجود بسترهای لازم و آمادگی دانشگاه های شهرستان برای برگزاری همایشهااز این مکان ها می توان بهره برد.

fanavari 2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.