۰۹:۲۸ - شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳

از بین 3هزار اثر ارسالی به مسابقه بین‌المللی؛

نقاشی پسر 10 ساله گزی در سازمان فائو انتخاب شد

اثر نقاشی پسر 10 ساله اصفهانی (از مرکز فرهنگی هنری گز برخوار)به عنوان یکی از 20 اثر برگزیده مسابقه بین‌المللی پوستر سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گز برخوار از انتخاب نقاشی یکی از اعضای این مرکز در مسابقات بین المللی نقاشی فائو خبر داد.

کریمیان جزی ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) از سه سال پیش به مناسبت روز جهانی غذا (24 مهر ماه) مسابقه‌ای را برای کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی 8-5، 12-9 و 17-13 سال برگزار کرده بود که امسال اثر نقاشی امیرحسین محمدی عضو 10 ساله این مرکز از بین بیش از سه هزار اثر ارسالی به مسابقه جزو 20 اثر منتخب در رده سنی 12-9 شناخته شد.

وی افزود: آثار برگزیده این مسابقات که در سال 2014 میلادی با شعار “کشاورزی خانوادگی، تامین غذا برای جهان و مراقبت از زمین” برگزار شد، قرار است در مقر اصلی سازمان خواربار و کشاورزی در شهر روم ایتالیا به نمایش گذاشته شود.

شایان ذکر است: 65 اثر از اعضای کودک و نوجوان کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در این رقابت بین‌المللی شرکت کرده بودند.

سازمان فائو منتخبان و برگزیدگان اصلی این مسابقه را بر اساس گروه های سنی در پایگاه رسمی اینترنتی خود به نشانیwww.fao.org معرفی کرده است.

 

اثر پذیرفته شده امیر حسین محمدی از شهر گز در مسابقان بین المللی سازمان فائو

IMAGE635493086665421428

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.