۱۴:۰۶ - جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اتباع بیگانه بیش از یک میلیون فرصت شغلی را در کشور تصاحب کرده‌اند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: اتباع بیگانه یک میلیون و 300 هزار فرصت شغلی را در کشور تصاحب کرده‌اند که این امر توسط تمام نمایندگان مردم در مجلس جهت پیگیری و بررسی به وزیر کشور اطلاع داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناحسینعلی حاجی دلیگانی در نشست سفیران خدمت روستای مورچه‌خورت در جمع اهالی این روستا اظهار کرد: فلسفه برگزاری این‌گونه جلسات ارتباط تنگاتنگ بین مردم و مسئولان است.

وی بیان کرد: اگر امروزه ما مسئولان در مورد عملکردمان در برابر مردم پاسخگو باشیم، قطعاً فردای قیامت که سخت‌تر از امروز خواهد بود در مقابل مردم شرمسار نخواهیم بود و باید همه مسئولان در جهت تأمین رضایت خلق خدا بکوشند که این امر یک فریضه واجب الهی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه طرح سفیران خدمت شناسنامه‌ای از نیازها و حل و بررسی مشکلات حدود 40 شهر و روستای دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار است، ادامه داد: اجرای دور اول و دوم مصوبات طرح سفیران خدمت روستای مورچه‌خورت رضایت‌بخش بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه امسال 100 درصد اعتبارات استانی توسط معاون محترم راهبردی و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری به استان‌ها اختصاص یافته است، تأکید کرد: امسال از 7 میلیارد تومان بودجه عمرانی که برای شهرستان شاهین‌شهر و میمه اختصاص‌ یافته بر اساس تبصره 22 ماده 120 قانون بودجه، یک میلیارد و 200 میلیون تومان آن برای انتقال آب از شاهین‌شهر به سمت مورچه‌خورت در نظر گرفته شد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه از 7 میلیارد تومان اختصاص‌ یافته به شهرستان، 250 میلیون تومان دیگر جهت احداث شهرک دامپروری در نزدیکی این روستا است، تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده 200 میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی میدان ورودی مورچه‌خورت و معابر این روستا اختصاص یافته است.

وی گفت: برای بازسازی پروژه نیمه‌کاره مدرسه مورچه‌خورت با پیگیری‌های به عمل آمده در تهران 500 میلیون تومان توسط رئیس سازمان نوسازی مدارس کل کشور و 100 میلیون تومان از محل عوارض پالایشگاه اختصاص‌ یافته که به زودی شاهد عملیات اجرای این پروژه خواهیم بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه نصف جمعیت روستای مورچه‌خورت را اتباع بیگانه تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: اتباع بیگانه یک میلیون و 300 هزار فرصت شغلی را در کشور تصاحب کرده‌اند که این امر توسط تمام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری و بررسی به وزیر کشور اطلاع داده شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.