۱۵:۳۰ - شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳

در پی عملیات امداد و نجات کوهستان آتش نشانی شاهین شهر؛

جسد مردی 45 ساله در ارتفاعات دره کهنه علویجه پیدا شد

باتلاش تیم امداد ونجات کوهستان سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر شاهین شهر در ارتفاعات دره کهنه علویجه جسد مردی حدودا 45 ساله پیدا شد.   

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ پس از دریافت اطلاعات در خصوص مشخصات فردی که در ارتفاعات دره کهنه علویجه مفقود شده است، بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان سازمان اتش نشانی شاهین شهر به محل حادثه در دره کهنه منطقه علویجه اعزام شدند.

محمد محمدی فرمانده گروه امداد ونجات کوهستان سازمان که به همراه نجاتگران در این عملیات شرکت کرده بود در مورد این حادثه گفت: پس از ارزیابی منطقه و بررسی محل حادثه بلافاصله اکیپ امداد و نجات کوهستان به منطقه مورد نظر روانه شدند .

وی افزود: گروه امداد و نجات کوهستان پس از قریب به دو ساعت کوه پیمایی در میان باران شدید و عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور کوهستان، با جسد بی جان فرد مزبور برخورد کردند.

محمدی تصریح کرد : پس از انجام معاینات اولیه و نبود علائم حیاتی در این مرد بلافاصله موضوع به عوامل نیروی انتظامی گزارش شد که بعد از حضور یافتن آنان جنازه مرد و نیز محل حادثه مورد بررسی قرار گرفت .

وی در ادامه گفت: جسد این مرد پس از تحقیقات لازم توسط گروه نجات و با استفاده از برانکارد به پایین کوه منتقل شد و برای ادامه تحقیقات بیشتر در خصوص علت مرگ و چگونگی بروز حادثه به نیروی انتظامی تحویل شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.