۱۰:۱۰ - شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳

مدیر عامل شرکت آرد جرعه:

شرکت تولیدی آرد جرعه زیر تیغ مزایده بی عدالتی رفت

مدیرعامل شرکت آرد جرعه شاهین شهر گفت: طی فراخوان دولت بزرگترین سیلوی گندم کشور با ظرفیت 100 هزار تن را با آخرین تکنولوژی روز دنیا در سال 88 به بهره برداری رسانیدم که باعث اعتبار و امنیت سرمایه گذاری در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ شركت توليدي آرد جرعه در سال 58 بصورت شركت سهامي خاص تأسيس شده است.اين شركت در زمينه توليد انواع آرد و سبوس گندم فعاليت مي كند. شركت توليدي آرد جرعه داراي بيش از 34 سال سابقه توليد انواع آرد مي باشد. دستاوردهاي امروز آن ماحصل همت والاي كاركنان كوشا و مديران تواناي این شرکت است.

طی روزهای گذشته خبرهایی حاکی از مزایده این شرکت به گوش رسید که به همین علت پایگاه خبری شاهین نا در گفتگویی با مدیر عامل شرکت آرد جرعه علت را جویا شد.

مدیر عامل و موسس شرکت تولیدی آرد جرعه اصفهان گفت: حدود 2 سال پیش بعلت کمبود گندم در استان طی جلساتی از جمله شورای تامین استان که همه مستندات آن نیز موجود می باشد، مقدار 60 هزار تن گندم به قیمت نزدیک به 700 تومان از بخش خصوصی برای مشتریان خود خریداری کرده و با قیمت مصوب 465 تومان با نظارت سازمان بازرسی در اختیار نانوایان و مصرف کنندگان قرار دادم.

محمد عصارزاده‌گان افزود: متاسفانه از آن تاریخ تا به حال با پیگیری های انجام شده بویژه مسئولین استانی و کمیسیون اقتصادی هیئت دولت، بازرگانی دولتی از تحویل گندم سهمیه این شرکت که به ازای آن متعهد تحویل آرد به صنایع دیگر از جمله شرکت بیسکویت فرخنده بودم، خوداری کرده است.

وی افزود: از طرف دیگر شرکت بیسکویت فرخنده با دادن سه میلیارد تومان و قرارداد انعقاد آرد ماکارونی به قیمت 250 تومان که به عنوان تضمین از اینجانب گرفته بود را با شکایت در مراجع قضایی در نهایت حکم توقیف این واحد صنعتی و ماشن آلات آن را گرفته و به پنج برابر مبلغ داده خود حکم مزایده کارخانه من را گرفت و در تاریخ 93/8/10 در مزایده برنده شد.

مدیر عامل شرک آرد جرعه با ابراز تاسف گفت: جای بسی تاسف است که پس از  35 سال سابقه فعالیت صادقانه برای صنعت آرد کشور که ماحصل آن هدایا و تندیس های متعدد ملی و بین المللی است که با همه عشق و علاقه به این مرزو بوم بدست آمده و همچنین داشتن طلب از بازرگانی دولتی این گونه در تنگنا قرار گرفتم.

joreh 1

 

وی با طرح سئوالی از مسئولین پرسید؛ نمی دانم دنبال سرمایه گذار می گردند چرا سرمایه گذارهای فعلی که سالها زحمت کشیده و جزو برترین های کشور محسوب و حتی مورد تحسین محافل بین المللی نیز می باشد باید چنین دچار آسیب و و بی مهری واقع شوند.

عصارزاده‌گان افزود: بدلیل طرح شکایت از بازرگانی دولتی در مراجع قضایی، شرکت فوق کتبا به استان اعلام نموده تا زمانی که اینجانب از شکایت خود صرف نظر ننمایم از تحویل سهمیه قانونی به این واحد خودداری می کند.

مدیرعامل شرکت آرد جرعه شاهین شهر در ادامه افزود: طی فراخوان دولت بزرگترین سیلوی گندم کشور با ظرفیت 100 هزار تن را با آخرین تکنولوژی روز دنیا در سال 88 به بهره برداری رسانیدم که باعث اعتبار و امنیت سرمایه گذاری در کشور شد.

این مدیر بخش خصوصی اظهار کرد: مدت پنج سال است به دلیل نبود گندم، سیلوها خالی است و سالیانه نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان به تعهدات شرکت افزوده می شود.

عصارزاده‌گان در سئوالی دیگر می پرسد؛ کجای اساس‌نامه صنعت کشور نوشته شده است که براساس فراخوان مسئولین دولت کار کنیم و بعد تاوان آن را  با بی مهری و بی توجهی تحمل کنیم.

وی افزود: طبق قرار دادهایی که موجود می باشد، دولت متعهد شده بود در ازای ساخت این سیلوها یارانه و گندم در اختیار این واحد قرار دهد و یا اجاره آن را پرداخت نماید که نعمت زاده وزیر صنعت در حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نماینده موسوی لاریگانی صراحتا به من گفت: دولت قبل اشتباه کرده که گفته سیلو بسازید.

موسس کارخانه آرد جرعه می پرسد؛ آیا اعتبار مصوبه شورای تامین استان بیشتر است یا امضای من که مراجع قضایی بر اساس امضای من نسبت به قرارداد، کارخانه را به مزایده می گذارند. ولی من تاکنون با مصوبه شورای تامین نتوانستم احقاق حق کنم.

مدیر عامل شرکت تولیدی آرد جرعه در ادامه از تعطیلی چند ماهه این واحد تولیدی با 150 کارگر خبر داد.و افزود: گروه صنعتی جرعه به میزان 12 هزار تن گندم به ارزش سه میلیارد تومان در سال 91 به یکی از بنگاه‌های خصوصی فروخت اما نتوانست این میزان محصول را برای بنگاه خصوصی تامین کند که در حال حاضر ارزش آن محصول به 15 میلیارد تومان رسیده است. در این وضعیت آن بنگاه بابت اخذ این میزان از مطالباتش با سازوکار شکایت و اقدام قانونی توانسته یکی از کارخانه‌های گروه صنعتی جرعه را به مزایده بگذارد.

وی ضمن تقدیر از همکاری سهل آبادی رئیس صنعت و معدن کشور و کلیه مسئولین استانی که بسیار پیگیری و تلاش کردند ولی متاسفانه مسئولین بازرگانی دولتی استنکاف نمودند.

عصارزاده‌گان در ادامه سئوال دیگری می پرسد: که چرا هیچ کدام از نامه های پیگیری مسئولین استانی در این خصوص تاثیر گذار نبوده است.

این فعال صنعتی افزود: گروه صنعتی جرعه تا یک ماه آینده فرصت توافق و کسب رضایت و شاید بازگردانده شدن کارخانه حراج‌شده خود را دارد.

مدیر عامل شرکت تولیدی آرد جرعه شاهین شهر در پایان ضمن آرزوی عاقبت به خیری برای همه زحمت کشان نظام، از خداوند برای کسانی که با عشق به این نظام و این مردم و مملکت خدمت و فداکاری می کنند آرزوی توفیق و برای کسانی که برای این نظام مقدس و مردم آن موانعی ایجاد می کنند به آبروی عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین ذلت خواست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.