۰۸:۳۰ - پنجشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۲

ماجرای دختران میرحسین و تله‌ فیس‌بوکی برای ظریف

مشغولیت افراطی وزیرخارجه به فضای فیس‌بوکی و بها دادن وی به یک خبر دروغ، تعجب ناظران و تحلیل‌گران را برانگیخته است.

 

43401_917

مشغولیت افراطی وزیرخارجه به فضای فیس‌بوکی و بها دادن وی به یک خبر دروغ، تعجب ناظران و تحلیل‌گران را برانگیخته است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از کیهان، در حالی که فیس‌بوک غیرقانونی اعلام شده، دکتر ظریف عملا این رسانه فعال در فتنه‌ سبز را تبدیل به تنها ابزار ارتباطی – یک سویه-کرده است. اما از این موضوع که بگذریم، سندیت قائل شدن وی به یک شانتاژ رسانه‌ای فتنه‌گران موجب تعجب شده است.

وی چند روز پیش با اشاره به جنجال رسانه‌ای درباره ضرب و شتم دختر موسوی(!؟) فرض را بر درستی این ادعای دروغ گذاشته و نوشت که آنچه در روز عید غدیر اتفاق افتاد برای همه تلخ بود.

نظرات و انتقادات شما را هم در این زمینه دیدم و گرچه توقع دوستان برای موضع‌گیری پیرامون مسائلی که از حوزه مسئولیت من خارج است را غیرواقع‌بینانه می‌دانم، ولی از اینکه صفحه مرا برای اظهارنظرهای خود قابل می‌دانید خوشحالم و از همه شما سپاسگزار، که حتی در پاره‌ای از موقعیت‌ها، اگرچه با تلخی، باز هم به یاد من هستید.
این در حالی است که روز گذشته وزیر دادگستری به عنوان یک مرجع رسمی اعلام کرد ماجرای مذکور ماجراجویی و جوسازی رسانه‌ای بوده است. خبرگزاری دولتی ایرنا نیز پیش از این از قول یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات تأکید کرده بود اصل ماجرا حمله یکی از دختران موسوی – در جریان ملاقات با پدر – به مأمور وزارت اطلاعات بوده و «شماری از رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه، متأثر از فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمایه‌ خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کردند».
بنابراین جای سوال است که وزیرمحترم امورخارجه، آیا موضع وزارت اطلاعات و دادگستری را خبر می‌داند یا ادعای رسانه‌های ضدانقلاب را و چگونه است که در فضای فیس‌بوکی که پر از نامحرم است، به عملیات روانی رسانه‌های ضد انقلاب تن می‌دهد و عملا در خدمت بازی حمایت از فتنه‌گرانی قرار می‌گیرد که پس از رسوایی بزرگ در آن آشوب‌افکنی و قانون‌شکنی، می‌خواهند خود را مظلوم جلوه دهند.
امیدواریم این موضوع تجربه‌ای برای وزیر محترم امور خارجه شود که اولا بدون تحقیق و لااقل پرس‌وجو از همکاران در مسائل غیرمرتبط با حوزه کاری خود موضع نگیرند و ثانیا خیلی به دوست بودن دوستان فیس‌بوکی و لایک‌ها و احسنت و مرحبای آنها بها ندهند.
حسنین هیکل پیش از این در بحبوحه فتنه سال 88 اعلام کرده بود سازمان جاسوسی موساد از فیس بوک برای امور جاسوسی و عملیات روانی استفاده می‌کند. سیا و موساد، از شبکه‌های رسانه‌ای به ظاهر اجتماعی برای جنگ روانی استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.