۱۱:۲۰ - چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳

واحدهای مسکونی فاقد سند شهر گز اسناد ملکی دریافت کردند

با حضور مهندس شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استان و شهرستانی اسناد ملکی منازل شهر گز به مالکان این منازل به صورت نمادین اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نارحیم علی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر گز برخوار در گفتگویی با این پایگاه خبری خبر داد: مالکان منازل فاقد اسناد ملکی شهر گز برخوار در بین الصلاتین روز جمعه گذشته در مصلی نمازجمعه این شهر با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن، مستولی زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان، حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار شهرستان، بخشدار بخش مرکزی،امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی  و همچنین جمع کثیری از نمازگزاران، خانواده های شهدا و شهروندان شهر گز این اسناد را دریافت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر گز برخوار افزود: در این مراسم مهندس مستولی زاده ضمن تشریح فرآیند صدور اسناد مالکیت، خاطرنشان کرد: مشکل صدور سند، یکی از معضلات و مسائل اساسی شهروندان این منطقه بوده که با پی‌گیری‌هایصورت گرفته و تسهیلاتی که در این زمینه فراهم شده است، به‌زودی شاهد این خواهیم بود که تمامی املاک شهروندان دارای سند مالکیت مجزا باشند.

در این مراسم به صورت نمادین اسناد ملکی چهار واحد مسکونی فاقد سند به مالکان آنها که از خانواده های معظم شهدا، بودند اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.