۰۲:۰۶ - پنجشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۲

بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل

گوگل سرویسی ارائه می کند که به کمک آن می توانید بفهمید کاربران اینترنتی چه کلمات و اصطلاحاتی را بیش از همه جستجو می کنند

?? ?????? ??? ?? ??? ????? ??? ???

 

گوگل سرویسی ارائه می کند که به کمک آن می توانید بفهمید کاربران اینترنتی چه کلمات و اصطلاحاتی را بیش از همه جستجو می کنند.

 

 

پایگاه خبری شاهین نا  گروه فناوری – گوگل سرویسی ارائه می کند که به کمک آن می توانید بفهمید کاربران اینترنتی چه کلمات و اصطلاحاتی را بیش از همه جستجو می کنند به کمک این سرویس اطلاعات مفید و ارزشمندی بدست آید. به خصوص اگر دارای یک وی سایت اینترنتی یا یک وبلاگ هستید و می خواهید مطالبی در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید که بیشترین بازدید کننده را داشته باشد. همچنین برای بازاریابانی که می خواهند محصول خود را در اینترنت به فروش برسانند ابزار مناسبی است. در این مقاله ضمن معرفی این سرویس کمی هم درباره نحوه استفاده از آن اطلاعاتی ارائه می دهیم به امید اینکه مورد توجه شما قرار گیرد

برای شروع اینجا کلیک کنید

مشاهده خواهید کرد که صفحه ای مانند بالا در برابر شما گشوده خواهد شد

 

فیلتر ها

یکی از ابزار های ارزشمندی که در این سرویس گوگل ارائه می شود فیلتر آن است به کمک این فیلتر می توانید ببینید از کدام کشور یا منطقه چه کلماتی بیش از همه جستجو شده اند. این اطلاعات از سال ۲۰۰۴ میلادی تا کنون در اختیار است البته می توانید بازه زمانی خود را تغییر دهید و حتی می توانید آمار کلمات و عباراتی را که از یک هفته پیش جستجو شده اند را هم ببینید. حتی می توانید ببینید در میان اخبار مردم به دنبال چه هستند یا به دنبال چه تصاویری می گردند.

 حتی می توانید در قسمت category زمینه جستجو را هم مشخص نمایید البته این مورد برای جستجو به زبان فارسی هنوز کارایی ندارد شاید در آینده گوگل برای فارسی هم این فیلتر را به روز رسانی کند ولی اکنون فقط به زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.