۱۷:۱۷ - چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳

با حضور مدیر کل بهزیستی استان؛

رئیس جدید اداره بهزیستی شاهین شهر و میمه معرفی شد

مدیر کل بهزیستی استان در این مراسم گفت:شهرستان شاهین شهر و میمه به لحاظ سرزندگی، پویایی، فرهنگ و محیط دانشگاهی که دارد تابلوی زیبایی در استان است

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناباحضور، دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان، راعی معاون فرمانداری شاهین شهر و میمه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین تکریم و معرفی روسای بهزیستی شاهین شهر و میمه برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه به لحاظ سر زندگی، پویایی، فرهنگ و محیط دانشگاهی که دارد تابلوی زیبایی در استان است.

سعید صادقی حضور علما، دانشمندان و فرهیختگان در این شهرستان را سرمایه های بسیار مناسبی دانست که بی تاثیر در کارنامه کاری رئیس قبلی بهزیستی نبوده و مدیر جدید نیز لازم است آنرا مد نظر خود قرار دهد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در ادامه حفظ کرامت پرسنل، تکریم ارباب رجوع، استفاده مناسب از پتانسیل های شهرستان بویژه منابع کار آفرین و ارتباط موثر و مناسب با مسئولان شهرستانی و دستگاه های مرتبط را به عسگری رئیس بهزیستی شهرستان سفارش کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم خیران در یاری رساندن به بهزیستی گفت: خیران بازوان قدرتمند ما در بهزیستی هستند.

وی تاکید کرد: رتبه و جایگاه اداره بهزیستی شاهین شهر و میمه در سه ردیف برتر استان قرار دارد.

معاون فرماندار شاهین شهر و میمه، ضمن تبریک عید ولایت (غدیر خم) اضافه کرد: عملکرد بهزیستی در حوزه های مختلف به ویژه در مبحث پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در این شهرستان بسیار قابل توجه بوده است.

مجتبی راعی با اشاره به نقش بهزیستی در کنترل، پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه اظهار کرد: برای انجام اقدامات پیشگیرانه بویژه در زمینه طلاق، بهزیستی شهرستان اقدامات موثری انجام داده است.

وی افزود: در حوزه مسکن مددجویی نیز بهزیستی این شهرستان به مدد خیران بزرگوار توانسته گام های موثری بردارد که امیدواریم با ساماندهی مطلوب در این خصوص و به منظور اهداف بهزیستی و ارتقاء خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی موفق تر از پیش حرکت کند.

زارع رئیس سابق اداره بهزیستی شاهین شهر و میمه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوره چهار ساله تصدی خود در این شهرستان از همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، پرسنل ادراه بهزیستی شهرستان و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان با حکم مدیر کل سازمان بهزیستی استان از زحمات ارزنده رسول زارع در بهزیستی شاهین شهر و میمه تقدیر و امین عسگری به عنوان رئیس جدید بهزیستی این شهرستان معرفی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.