۰۸:۱۵ - شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳

با حضور مسئولین شهرستان؛

سومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد شاهین شهر افتتاح شد

به مناسبت میلاد حضرت امام هادی علیه السلام سومین مرکز نیکوکاری شهرستان به نام مرکز نیکوکاری امام حسن مجنبی(ع) در مسجد الکریم محله شهید ردانی پور شاهین شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناسومین مركز نيكوكاري كميته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه با هدف كمك به محرومان و نيازمندان و حضور بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه ، اعضای شورای شهر و نمازگزاران و اهالی محله شهید ردانی پور شاهین شهر افتتاح شد.

در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت امام حسن مجتبی(ع) محله ردانی پور شاه نظری مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان گفت: به منظور گسترش کمک های مردمی و حمایت های کمیته امداد با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای به نیازمندان واقعی مراکز نیکوکاری راه‌اندازی می‌شوند.

علی شاه نظری افزود: رویکرد کمیته امداد در دهه چهارم بر اساس گسترش و توسعه مشارکت ها و شبکه های مردمی، توانمند سازی و خودکفایی خانواده های نیازمند بر پایه توانایی خود خانواده هامی باشد.

وی هدف از ایجاد این مراکز را شناسایی خیرین و  متمولان در محله ها، شناسایی نیازمندان واقعی، جمع آوری کمک های مردمی و سپس توزیع کمک های مردمی با ایجاد بانک اطلاعاتی در محله ها  مطرح کرد.

شاه نظری افزود: کمیته امداد این مراکز را براساس یک طرح و به ازای هر 20 هزار نفر جمعیت در مناطق شهری در مساجد راه‌اندازی می کند که تا پایان سال 93 در سطح شهرستان پنج مرکز راه اندازی خواهد کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 3 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان راه اندازی و افتتاح شده افزود: به مناسبت میلاد حضرت امام هادی(ع) سومین مرکز نیکوکاری شهرستان در محله شهید ردانی پور شاهین شهر به نام مرکز نیکوکاری حضرت امام حسن مجتبی(ع) راه اندازی می شود.

وی از راه اندازی مزکز نیکوکاری وزوان تا دو هفته آینده و همچنین راه اندازی مرکز نیکوکاری در محله هشت بهشت و گلدیس شاهین شهر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

شاه نظری خاطر نشان کرد: این مراکز با همکاری متعهدین و افراد مورد وثوق در محله ها به صورت هیئت عاملی راه اندازی می شود که اعضای این مراکز شش نفر می باشد و به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه مسئول مرکز را در خدمات رسانی به افراد نیازمند کمک و یاری می کنند.

وی یکی از مهمترین فواید راه اندازی این مراکز جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بدون کاغذ بازی اداری مطرح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.