۱۳:۳۳ - پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳

شاه نظری مدیر کمیته امداد امام(ره) شاهین شهر و میمه:

استقرار 15 پایگاه جمع آوری کمک برای بازسازی غزه در شهرستان

امسال از ۹ الی 11 مهر ماه به عنوان همبستگی و همدردی با کودکان، جوانان ومردم فلسطین نام گرفته است. به همین جهت مردم شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و بسیج کمک‌های خود را برای بازسازی غزه به صندوق‌ها می اندازند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ با توجه به حملات ددمنشانه  رژیم صهیونیستی کودک کش طی 55 روز که تنها ۵۷۸ کودک و نوزاد شهید شدند، روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی حال و هوای دیگری به خود گرفته است.

علی شاه‌نظری  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهین شهر و میمه طی گفتگویی در خصوص برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان برای حمایت و کمک به مردم غزه اظهار داشت: بر اساس هماهنگی انجام شده از نهم الی یازدهم مهرماه به عنوان همبستگی و همدردی با کودکان،  نوجوانان و مردم غزه نامگذاری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان افزود: کمک هاي نقدي مردم نوعدوست ايران اسلامي به مردم مظلوم فلسطين و نيز بازسازي غزه طي روزهاي چهارشنبه،پنج شنيه و جمعه(نهم تا يازدهم مهر) جمع آوري مي گردد.

با همکاری سازمان صداو سیما، بسیج سازندگی و کمیته امدادامام(ره) نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی ملت ایران و ارسال به مردم غزه اقدام می شود.

برهمین اساس  طی توافق انجام شده کمیته امدادامام (ره)شهرستان با همکاری سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه اقدام به برپایی 15 پایگاه در سطح شاهین شهر کرده  و کمک های نقدی مردم نوع دوست و نیکوکار را جمع آوری می کند.

مدیرکمیته امداد از برپایی پایگاه در نماز جمعه خبر داد و گفت: این پایگاه قبل و بعد از نماز برپا خواهد بود و مبالغ جمع آوری شده در صندوق ها عصر جمعه جهت باز سازی غزه ارسال می شود.

مديرکميته امداد امام خميني(ره) شهرستان شاهین شهر و میمه تصريح کرد: غزه و قدس شريف توسط رژيم فاسد و اشغالگر صهيونيستي اسرائيل با هدف نسل کشي مردم مظلوم غزه و فلسطين، زنان و کودکان بي دفاع را مورد حملات وحشيانه خود قرار می گیرد.

شاه نظری ضمن تشکر از مردم عزیز شهرستان که همواره با کمک‌های نقدی خود مردم مظلوم و بی دفاع را یاری داده اند، گفت: با توجه به شرایط حساس و نیاز شدید مسلمانان غزه امیدوارم این بار نیز با کمک‌های نقدی خود مردم مسلمان غزه را حمایت و یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.