۱۲:۵۶ - پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳

نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس شاهین شهر

همزمان با مدارس سراسرسر کشورسال تحصیلی جدید مدارس شاهین شهر با نواخته شدن زنگ مقاومت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ همزمان با اول مهرماه و بهار تعلیم و تربیت با حضور جمعی ازمسئولین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و نواخته شدن زنگ مقاومت، سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه عزب دفتران شاهین شهر نیز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در مراسم آغاز سال تحصیلی شهید عزب دفتران شاهین شهرضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت به دانش آموزان و معلمین گفت: هدف از ارسال رسولان، عبودیت و بندگی ما و اجتناب از غیر خداست و همچنین امام خمینی(ره) فرمودند: شغل معلمی شغل انبیاست. معلم و دانش آموز باید تعلیم و تعلم را عبادت بداند و در این جهت تلاش نمایند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: مقام معظم رهبری از شما تعلیم، تهذیب و ورزش را خواسته اند و موفقیت شما هم به این سه خواسته است که باید با تلاش به آنها جامه عمل بپوشانید.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درادامه دانش آموزان را به احسان به پدر و مادر فراخواند و گفت : طبق روایت امام رضا(ع) بر و نیکی به پدر و مادر و لو مشرک باشند واجب است.

وی در پایان خاطره ای از شهید سرلشکر حسین خرازی برای دانش آموزان بیان و یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشت.

سپس  به همراه مسئولین زنگ آغاز سال تحصیلی 93-94 را نواخت و برای دانش آموزان و معلمان از درگاه ایزد منان و حضرت بقیه الله(عج) آرزوی موفقیت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.