۰۹:۲۳ - چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

تشکیل کمیته فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس

جلسه کمیته برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور اعضای کمیته فرهنگی هنری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه منظوربرنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های فرهنگی هنری با حضورمسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه، روسای انجمن‌های هنری و نمایشی و دیگر اعضا، جلسه کمیته فرهنگی -هنری  بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شاهین شهر و میمه دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.

آقاییان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جلسه  پس از بررسی برنامه‌های پیشنهادی ضمن خیر مقدم، توجه بیشتر به معقوله کار فرهنگی مستمر در حوزه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی در غزه و سوریه، پیوند فرهنگ ایثار و شهادت با جریان زندگی روزمره مردم را از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و کفت : اگر امروز شاهد پیروزی مردم مسلمان غزه و سوریه می باشیم همه را مدیون امام عظیم الشان و رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی و خون شهدای گرانقدرهشت سال دفاع مقدس هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در میان مسلمانان جهان نهادینه کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود : با توجه به استقرار دولت تدبیر و امید که یکسال و اندی از تشکیل ان گذشته است باید در حوزه فرهنگ وهنر نیز شاهد رویدادهای فرهنگی موثر باشیم.

در ادامه جمعی از روئسای انجمن های فرهنگی هنری شهرستان نیز ضمن اعلام آمادگی در برگزاری برنامه های این روز خواستار توجه جدی شهرداری شاهین شهردر برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری شدند.

لازم بذکر است مسئولیت کمیته فرهنگی هنری دفاع مقدس بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.