۱۰:۲۹ - چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

با حضورگلناری رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان؛

تجلیل از خبرنگار پیشکسوت شاهین شهری

حسینعلی آقائیان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه به همراه گلناری رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان و جمعی از اصحاب رسانه با حضور در منزل جلیل سفری با وی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا حسینعلی آقائیان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه به همراه گلناری رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان و جمعی از اصحاب رسانه با حضور در منزل جلیل سفری خبرنگار پیشکسوت با وی دیدار و گفتگو کردند .

سفری پیشکسوت حوزه خبرنگاری پس از بیان خاطرات و دیدگاه های خود در طول 45 سال فعالیت در حوزه خبرنگاری، خواستار توجه معنوی به پیشکسوتان در همه زمینه ها شد .

گلناری ضمن تقدیراز صداقت و پشتکار خبرنگاران پیشکسوت آن را ستودنی و قابل تحسین دانست.

وی به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای شناسائی و تجلیل از پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته همکاری اداره ارشاد برای شناسائی و تجلیل از پیشکسوتان بسیار چشمگیر بوده است.

در ادامه حسینعلی آقائیان زاده رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن این دیدار گفت: تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که در صدر امور و وظایف اداره ارشاد قرار دارد.

وی در ادامه افزود : اهالی فرهنگ و هنر انسان‌های بسیار محجوب و به دور از هیاهوها و حواشی آن‌ها هسند که اداره ارشاد به دنبال شناسائی و تجلیل از ایشان است.

خبرنگار شاهین شهری1

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.