۱۶:۵۷ - یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳

 آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر از ترم بهمن پذیرای دانشجویان است

با پذیرش آموزشکده فنی و حرفه ای دولتی شاهین شهر در ترم بهمن ماه سال جاری دانشجویان شاهین شهر در شهر خود به ادامه تحصیل خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادر جلسه ای با حضور امام جمعه شاهین شهر ، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار شاهین شهر و مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر بر راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای دولتی شاهین شهر تا بهمن ماه سال جاری تاکید شد.

در این جلسه علی ضامن مسعودی عضو شورای اسلامی شاهین شهر گفت : با پیگیری های انجام شده ، مجوزهای لازم برای اخذ پذیرش دانشجو از وزارت علوم دریافت شده است و از طریق کنکور امسال برای ترم بهمن در رشته الکترونیک با دو گرایش برق صنعتی و تاسیسات الکتریکی پذیرش انجام شده است.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این خصوص گفت : برای تامین رفاه حال خانواده ها و جوانان شهر ایجاد زیرساخت های لازم و حضور دانشگاه های مختلف در شهر در دستور کار قرار دارد و امیدوارم با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شاهین شهر و همراهی کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در این راه موفق باشیم.
بصیری بر پیش بینی نیازهای آتی شهرستان و ایجاد رشته های متناسب با این نیاز و رشته های موجود در هنرستان های شهرستان تاکید کرد.
به زودی آموزشکده فنی و حرفه ای دولتی شاهین شهر کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد و از بهمن ماه دانشجویان در دو رشته برق صنعتی و تاسیسات الکتریکی مشغول به تحصیل خواهند شد و از سال آینده رشته های مورد پذیرش افزایش خواهد یافت.

 

 

3 Responses to “ آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر از ترم بهمن پذیرای دانشجویان است”

  1. behzad ghasemi گفت:

    سلام ادرس اموزشکده کجاست؟

  2. My class choice is almost always Traditional with a twist, or variations on traditional.Also, would love to learn to get out of my own way!! Some projects I don’t tackle, thinking, yeah I can’t so that!! When I’m sure I could if I would just get out of my own way!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.