۱۳:۵۴ - پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۲

حجة الاسلام ربیعی در جشن عید ولایت

رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت است

همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم مردم ولایت مدار و مومن شاهین شهر با برگزاری محافل جشن و این روز بزرگ را گرامی داشتند.

15

 همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم مردم ولایت مدار و مومن شاهین شهر با برگزاری محافل جشن و این روز بزرگ را گرامی داشتند.


به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، محفل جشن بزرگ و باشکوه عید سعید غدیر با حضور مسعود روشن پژوه مجری توانای صدا و سیمای جمهوری اسلامی واقشار مختلف مردم و مسئولین شهر در سالن ورزشگاه تختی برگزار گردید.

از دیگر بخش های جذاب و شاد مراسم اجرای برنامه توسط حجة الاسلام کاردان پور بود که برای کودکان بسیار جذاب بود و همچنین اجرای برنامه گروه عمو قندی و مسابقه تفریحی و مولودی خانی جمعی به همراه مداح اهل بیت (ع)از بخشهای دیگر این مراسم بود.

مراسم جشن عید غدیر در مصلی نماز جمعه همراه با قرائت دعای ندبه و زیارت مخصوصه این روز و همچنین در روزعید غدیرمراسم جشن ویژه در پارک فردوسی با حضور پر شور اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجة الاسلام ربیعی در خصوص ولایت و رهبری جامعه اسلامی و مدیحه سرایی مداحان جوان شاهین شهربرگزار گردید.

در این مراسم حجة الاسلام ربیعی با بیان اینکه رمز عید بودن غدیر کمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت می باشد اظهار داشتند: غدیر چشمه ای است که زلال اسلام ناب ازآن می جوشد و هرکس به این حقیقت اعتراف کند به حقیقت اسلان ناب دست یافته است.

در پایان این مراسم سفره کرم حضرت امیرالمومنین (ع) در چندین محله شهر گسترده و میزبان عاشقان ولایت و امامت حضرت علی (ع) شدند.

تصاویر مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.