۱۵:۰۳ - یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳

دکتر ابراهیمی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شاهین شهر:

پیشبرد و مهندسی برنامه‌های فرهنگی ورزشی شهر نقطه عطفی در کارنامه شورای اسلامی شهر

ابراهیمی پیشبرد و مهندسی برنامه‌های فرهنگی ورزشی شهر در چارچوب حیطه‌ی وظایف خود را نقطه‌ی عطفی در کارنامه شورای اسلامی شهر دور چهارم دانست که در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری معنی می یابد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادکتر حسین ابراهیمی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شاهین شهر در گفتگویی در خصوص پیروزی تیم نوجوانان شاهین شهر در مسابقات دوچرخه سواری اظهار داشت: به میمنت سالروز ولادت ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، نخستین شجره طرحهای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شاهین شهر در بخش ورزش به بار نشست و در روز ولادت ولی نعمت ایرانیان، تیم دوچرخه سواری الف استان اصفهان که هیات دوچرخه سواری شاهین شهر را شمول خود دارد به مقام قهرمانی نایل شد.

این مسابقه از سری مسابقات ورزشی مندرج در طرح‌های کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر شاهین شهر می باشد که با برنامه ریزی شش ماهه کمیسیون فرهنگی ورزشی و همکاری سازمان رفاهی تفریحی شاهین شهر و نیز با اهتمام ویژه‌ی هیات دوچرخه سواری شاهین شهر برگزار گردید، برگ زرینی به افتخارات فرزندان شاهین شهر افزود. در این مسابقات که با حضور بیست تیم از نوزده استان برگزار گردید و به زعم «محمود وفایی» ریاست سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری در سطح بالایی برگزار گردید و در سال 93 از سه مسابقه برتر کشور بوده است، ……………………

دکتر ابراهیمی در ادامه با تبریک این موفقیت چشمگیر و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقه و حمایت‌های بی دریغ شهردار و هم چنین پیگیری‌های کریمیان رئیس هیات دوچرخه سواری شاهین شهر؛ این افتخار را نتیجه همدلی مدیران شهری و نیز در راستای حرکت شورای شهر به سمت توسعه پایدار فرهنگی ورزشی شهر و ورود مستقیم به پیشبرد برنامه های فرهنگی ورزشی شورای شهر دانست و ضمن سپاس‌گزاری از توفیقات و عنایات ایزد متعال، پیشبرد و مهندسی برنامه‌های فرهنگی ورزشی شهر در چارچوب حیطه‌ی وظایف خود را نقطه‌ی عطفی در  کارنامه شورای اسلامی شهر دور چهارم دانست که در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری معنی می یابد.

وی همچنین تسریع داشت که چنانچه تمامی مسئولان شهر و شهردار محترم همراهی خود را با برنامه های کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر حفظ نمایند، شاهد برگزاری چندین مسابقه دیگر در زمینه های ورزشی، هنری و مذهبی در سطوح استانی و ملی خواهیم بود که بدین واسطه نام شاهین شهر در اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی بیشتر از این در مجامع ملی و استانی خواهد درخشید و لذا شهر بهتر معرفی خواهد شد.

دکتر ابراهیمی همچنین یادآور شد، شهری را که با صفت فرهنگی می شناسند، شایسته است مدیریت شهری آن در چنین مسیری مستحکم تر و استوارتر گام برداشته و اعتمادی را که فرزندان شهر اینگونه پاسخ می دهند، ارج دانسته و بدان پشتگرم باشند. جوانان و نوجوانان شاهین شهری در اولین گام به بار نشستن طرح‌های فرهنگی خصوصا در زمینه ورزش نشان دادند که شایسته چنین توجه و حمایتی می باشند. وی با تشکر از نوجوانان و جوانان شاهین شهری در مسابقات دوچرخه سواری بهترین ها را برای ایشان از خداوند منان خواستار شد.

 

015charkh9

015charkh2

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.