۲۳:۲۱ - شنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۳

سردار جعفری در رزمایش اقتدار بسیجیان حضرت ثامن‌الائمه (ع)استان اصفهان:

توسعه و صدور انقلاب اسلامی به جهان مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس بود

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش اقتدار بسیجیان حضرت ثامن‌الائمه (ع) در اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابا حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش اقتدار بسیجیان حضرت ثامن‌الائمه در اردوگاه قدس علویجه اصفهان برگزارشد.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رزمایش با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی به جهان بود، افزود: آمادگی امروز بسیجیان و نیروهای نظامی و بسیجی قطعاً بسیار عمیق‌تر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است. آمادگی بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدیدات دشمن علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته است و دشمن جرأت نگاه چپ به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقاومت مردم غزه، لبنان و عراق در مقابل مستکبران عالم، افزود: بیداری‌های امت‌های اسلامی و مقاومت آنان با تأسی از ایستادگی مردم ایران در حال شکل‌گیری و ادامه است. خدا را شاکر هستیم که در الگودهی به سایر ملت‌ها نقش کوچکی داشته ایم.

وی گفت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به عنوان کانون جوشان در نظام جمهوری اسلامی مشخص است و آمادگی امروز بسیجیان و نیروهای نظامی و بسیجی قطعاً بسیار عمیق‌تر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است.

فرمانده کل سپاه با اذعان به آمادگی تخصصی گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس، امام علی و امام حسین (ع) بیان کرد:‌ امروز آمادگی بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدید شکل گرفته است و این آمادگی در معرض دید دشمنان است و آنان بیش از هر کس دیگری به آمادگی بسیجیان ولایت‌مدار واقف هستند.

سرلشکر جعفری توضیح داد: تهدیدات امروز نظام جمهوری اسلامی فقط نظامی نیست بر همین اساس بسیجیان وظیفه دارند که در ابعاد مختلف آمادگی لازم را کسب کنند.

فرمانده کل سپاه تسریح کرد: مقاومت و ایستادگی مظلومان جهان در منطقه و کشورهای اسلامی الگوگرفته شده از مردم قهرمان و غیور و شما بسیجیان است که با دست خالی در مقایسه با فناوری‌های تسلیحاتی و توانمندی‌های تجهیزاتی در برابر نظام وابسته عراق ایستادگی نمود. 
 
 فرمانده کل سپاه گفت: امروز آمادگی بسیجیان به آن میزان است که دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند، امروز بسیجیان با تأسی از آرمان‌های امام و انقلاب و اسلام در برابر هر رژیم و هر ارتشی می‌ایستند و با آن مقابله می‌کنند.

وی اظهار کرد: امروز جنگ دولت‌ها با دولت‌ها دیگر نیست، جنگ‌های آتی جنگ‌ ملت‌ها با دولت‌های خاصم و مستکبر است.

سرلشکر جعفری بیان کرد: تردید نداریم که روزی ما با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در منطقه وارد جنگ خواهیم شد، البته قطعاً شروع‌کننده جنگ ما نخواهیم بود و این درگیری رخ خواهد داد و به همین منظور ما باید برای آن روز آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن توضیح مختصر پیرامون گردان‌های عاشورا و کارکرد آنها افزود: امروز یکی از تهدیدات ما تهدید نظامی و دفاعی است اما تهدید مهمتری که امنیت مردم را تهدید می‌کند تهدیدات نرم دشمن همچون فتنه 88 است که اگر بسیجیان نبودند سرنوشت آن مشخص نبود.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد:‌ بعد از فتنه 88 ما برای بسیج گردان‌های امام علی (ع) را با آمادگی‌های تخصصی و برای مأموریت‌های شهری آماده کردیم و امروز این گردان‌ها و بسیجیان با آمادگی کامل پاسخگوی هر نوع تهدید دشمن علیه نظام و انقلاب است.

سرلشکر جعفری ابراز کرد: در حال حاضر همه جبهه کفر در برابر همه جبهه حق و اسلام ایستاده است و این مبارزه برگرفته از ایستادگی سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش است.

وی عنوان کرد: بستر آمادگی همه جانبه بسیجیان امروز چیزی جز ولایت فقیه، اعتقاد به امام حسین (ع) و اسلام نیست و این همان رکن اساسی است که دشمنان در صدد تضعیف آن هستند.

رزمایش اقتدار بسیجیان حضرت ثامن‌الائمه با شرکت 87 گردان از جمله گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و بیت‌المقدس بسیجیان استان اصفهان طی روزهای جمعه و شنبه، 7 و 8 شهریورماه در اردوگاه علویجه به نمایش در آمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.