۰۸:۳۰ - پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۳

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های فرهنگی، تفریحی شهرداری گرگاب

همزمان با هفته دولت پروژه های فرهنگی تفریحی، خدماتی شهرداری گرگاب با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادر راستای توسعه و پیشرفت شهر گرگاب شهرداری این شهر در مجموع با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال پروژه های فرهنگی تفریحی و خدماتی شامل زمین والیبال ساحلی با مساحت 1312متر مربع، طرح توسعه کتابخانه مرحوم بانو روح الامین به مساحت 302 متر مربع و همچنین محوطه سازی به مساحت 750متر مربع این کتابخانه و پارکینگ شبانه روزی به مساحت 15 هزار مترمربع با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی احداث نموده بود که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و اهالی این شهر به بهره برداری رسید.

بصیری فرماندار شهرستان در آیین بهره برداری از این پروژه ها با تاکید بر لزوم توجه ویژه مسئولین در جهت خدمت رسانی به مردم شهر گرگاب شهری که جوانان زیادی را تقدیم انقلاب کرده اظهار امیدواری کرد که با حمایت مردم و معتمدین شهر شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر این شهر باشیم.

وی به استفاده بهینه از فضاهای فرهنگی – تفریحی ایجاد شده توسط مردم تاکید کرد و بیان داشت: استفاده و استقبال بیشتر مردم از این مراکز موجب تشویق مسئولین در جهت فعالیت و خدمت رسانی بیشتر خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.