۱۹:۰۱ - دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۳

تشریح برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه (س)

برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) شامل دعا، مناجات، سخرانی و… در هفته نخست آخرین ماه تابستان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، بر اساس برنامه اعلام شده ویژه برنامه زمزم معرفت در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم مباحث پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته،‌ حجج‌الاسلام تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، ملکی و یوسفیان به ترتیب از شنبه تا جمعه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی اساتید برجسته حوزه از جمله حجج الاسلام فلاح‌زاده،‌ حسینی‌قمی، رفیعی،‌ میرباقری و ماندگاری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 4 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 6 شهریورماه،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در ساعت 23 شب جمعه از دیگر برنامه‌های هفته جاری است.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی قبل از اذان مغرب انجام می‌پذیرد.

نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.