۱۲:۴۵ - پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

گفتگو با فاطمه بلوری کاشانی همسر شهید احمدی روشن؛

علیرضا: من دشمن پدرم را می شناسم

همسر شهید احمدی روشن گفت: مصطفی ۳ ویژگی شاخص داشت که سبب پاسخ مثبت من در خواستگاری شد و آن ویژگی‌ها شامل صداقت و راستگویی، برخورد مهربانانه و ایمان بالا و همراه با اعتقادات بسیار قوی بودند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“ فاطمه بلوری کاشانی گفت: من در سال ۱۳۶۰ در کاشان متولد شده و در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده‌ام، پدرم بازنشسته نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مادرم نیز معلم بازنشسته آموزش و پرورش هستند و خودم نیز دارای مدرک فوق لیسانس شیمی از دانشگاه صنعتی شریف هستم و من و خواهرم هم ثمره زندگی مشترک آنها هستیم.

وی درباره زمینه ازدواج خود با شهید احمدی روشن افزود: من و مصطفی هم دانشگاهی بودیم و او معاون فرهنگی بسیج دانشجویی بود و من هم عضو عادی بسیج دانشگاه بودم و همین حضور در جایگاه مقدسی همچون بسیج سبب آشنایی ما شد و مدت ۲ سال از طریق خانواده هایمان با همدیگر در ارتباط بودیم و در چند مرحله پیگیری های لازم توسط هر دو خانواده صورت پذیرفت و نهایتاً در سال ۱۳۸۲ در تهران با همدیگر ازدواج کردیم.

91087

  ۳ ویژگی مصطفی

بلوری کاشانی در رابطه با ویژگی های شاخص همسر شهیدش تصریح کرد: مصطفی ۳ ویژگی شاخص داشت که سبب پاسخ مثبت من در خواستگاری شد و آن ویژگی‌ها شامل صداقت و راستگویی، برخورد مهربانانه و ایمان بالا و همراه با اعتقادات بسیار قوی بودند.

وی درباره سبک زندگی اسلامی مورد تأکید مقام معظم رهبری هم اظهار کرد: زندگی ما بسیار ساده بود و سطح توقعات دو طرف هم پایین و سعی کردیم که طبق خواسته مقام معظم رهبری زندگی کنیم و همدوش یکدیگر باشیم و به نظر خودم در این رابطه مؤفق بودیم، البته دیگران باید در این زمینه نظر بدهند که خوشبختانه اکثراً به نیکی از زندگی من و همسرم یاد می‌کنند.

همسر شهید احمدی روشن درباره دیگر ویژگی‌های همسرش هم گفت: مصطفی بسیار شاد و پرانرژی بود و کمتر اخم را در چهره‌اش دیدم و با وجود فشارهای زیاد کاری همیشه خندان بود و مشکلات محل کار را به منزل نمی‌آورد و توکل و اخلاص بالایش در مدیریت محل کار و منزل ستودنی بود؛ مصطفی بسیار مهربان، خونسرد، صبور و به واقع یک مخلص حقیقی بود و همین خصوصیات او سبب شهادتش شد.

آخرین دیدار مصطفی

بلوری کاشانی در رابطه با آخرین دیدارش با شهید احمدی روشن هم خاطرنشان کرد: روز ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۰ و زمانی که مصطفی از منزل خارج شد برای آخرین بار او را دیدم و خبر شهادتش را هم از طریق یکی از اقوام نزدیک که در نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کند دریافت کردم، این اتفاق برای من و همکارانش ناراحت کننده و برای خودش خوشحال کننده بود و به واقع حیف بود که چنین شخصیتی به مرگ طبیعی از دنیا برود.

وی درباره مشکلات خود در قبل و پس از شهادت همسرش هم گفت: مشغله کاری و حضور کمتر مصطفی در خانه از مشکلات قبل از شهادتش بود و پس از شهادت او نیز نبودنش مشکل آفرین بوده و به واقع مصطفی ستون زندگی‌ام بود.

1327088

حضور مقام معظم رهبری

همسر شهید احمدی روشن درباره حضور مقام معظم رهبری در منزل خود هم تصریح کرد: مسئولان و به ویژه مقام معظم رهبری نسبت به من و فرزندم لطف داشتند و به خانه ما آمدند، اما به واقع توقعی از هیچکس ندارم و تنها آرزویم دیدار با رهبر عزیزم از نزدیک بود که خوشبختانه میسر شد و آن لحظه نورانی برای من و فرزندم بسیار جذاب و شیرین بود و ایشان پیامی پر معنا درباره مصطفی دادند و او را فرزند خود معرفی کردند و علیرضا را در آغوش خود گرفتند و او که خجالتی است و با هرکسی اخت نمی شود در عین تعجب ارتباط خوبی با مقام معظم رهبری برقرار کرد و پس از آن هم که در کنار من بود، خودش بار دیگر در آغوش معظم له رفت و این کار را در چند نوبت تکرار کرد و به واقع این حضور آرامش را به من و خانواده‌ام هدیه کرد.

 siQwhc_535

علیرضا امسال به مدرسه می رود

بلوری کاشانی درباره تنها یادگار شهید احمدی روشن هم اظهار کرد: علیرضا اکنون ۷ ساله است و می‌خواهد که به مدرسه برود و اخلاق او نیز همانند پدرش است و هرگز اهل بی تابی و بهانه گیری نیست، البته تلاش‌های زیادی برای فرزندم صورت پذیرفته که هیچ چیز نمی‌تواند جای خالی پدرش را برای او بگیرد.

وی در خصوص اینکه آیا فرزندش بخواهد راه پدر را در تحصیل ادامه دهد، بیان کرد: این مهم بستگی به نظر و علاقه خودش دارد، اما اگر علیرضا بخواهد این کار را انجام دهد قطعاً موافقت کرده و از او حمایت می‌کنم.

عملکرد مسئولان در مذاکرات هسته ای

همسر شهید احمدی روشن درباره عملکرد مسئولان وزارت امور خارجه در مذاکرات هسته‌ای هم اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما هم به مذاکرات خوشبین نیستیم و همه چیز در این ۸ ماه اخیر رو شده و قطعاً نمی‌خواهیم که خون شهدا پایمال شود و صبر می‌کنیم تا ان شا الله خبرهای خوبی را در آینده بشنویم و نتیجه نهایی مداکرات هسته‌ای سبب خوشنودی ملت ایران شود.

بلوری کاشانی افزود: همه به رأی مردم احترام می‌گذاریم و مطیع امر رهبریم و امیدواریم که مسئولان هم با عملکرد مثبتشان پاسخ اعتماد مردم به آنها را بدهند.

 13921019

توصیه ای به پسران و دختران جوان

وی خطاب به پسران و دختران جوان هم تأکید کرد: کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند سطح توقعات را کاهش دهند و بدانند که این کاهش توقع قطعاً و یقیناً موجب شیرینی بهتر و بیشتر زندگی مشترکشان می‌شود.

همسر شهید احمدی روشن درباره وضع کنونی حجاب و عفاف در کشور هم گفت: بانوان ما در بحث عفاف و حجاب و موضوعات فرهنگی کشور پرچم دار هستند و اگر این مقوله مهم را جدی بگیرند مشکلات فرهنگی کاهش می یابد و کسی که بی عفتی کند اولین ضرر به خودش می رسد و آن عدم امنیت اجتماعی بوده و سپس به جامعه آسیب می رساند، پس توصیه می کنم که نسبت به اجرای این امر مهم که از دستورات دین ماست توجهی ویژه داشته باشند.

قدر نعمت ولایت را بدانیم

بلوری کاشانی خاطرنشان کرد: می‌خواهم به همگان بگویم که با توجه به شرایط کنونی منطقه قدر نعمت ولایت را بدانیم و بیش از پیش حامی ولایت باشیم تا به انقلابمان آسیبی نرسد.

mostaf

علیرضا: من دشمن پدرم را می شناسم

علیرضا احمدی روشن تنها یادگار این شهید والامقام هم اظهار کرد: اکنون در کلاس‌های تابستانی هستم و از اول مهر ماه به مدرسه می روم و سر کلاس اول می‌نشینم.

وی افزود: من دشمن پدرم را می‌شناسم و حساسیت بسیار دارم که مادرم اینگونه محصولات را خریداری نکند و به خانه نیاورد.

احمدی روشن گفت: اسرائیل دشمن اصلی ماست و باید از بین برود و من دوست دارم که یک پلیس دانشمند شوم تا او را نابود کنم.

وی بیان کرد: مادرم زحمات بسیار زیادی برای من کشیده و دست او را می بوسم، اما هیچ چیز نمی‌تواند جای خالی پدرم را برای من پر کند.

فرزند شهید احمدی روشن اظهار کرد: دیدار خوبی با مقام معظم رهبری داشتم  و عکس ایشان روی کمدم چسباندم و رهبر عزیزم را همانند پدرم دوست دارم.

همچنین بخوانید:

One Response to “علیرضا: من دشمن پدرم را می شناسم”

  1. محمود عالی لو گفت:

    فاستقم کما امرت ومن تاب معک

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.