۱۷:۵۲ - شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

هفته دولت فرصتی مناسب جهت ارائه عملکرد دولت به مردم می باشد

فرماندار یکی از مهم ترین دلایل برگزاری هفته دولت را گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت دانست و افزود: هفته دولت میتواند فرصت مناسبی جهت ارائه عملکرد دولت به مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناعلیرضا بصیری فرماندار شهرستان در جلسه ای که بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری هر چه بهتر هفته دولت درمحل فرمانداری برگزار گردیده بود با بیان اینکه خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به منزله یک فرصت است افزود: هیچ دولتی نمی تواند به سبب اقداماتی که بمنظور رفاه  حال مردم  انجام داده منت گذارد.

بصیری در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الّله العظمی خامنه ایی، مبنی بر اطلاع رسانی به مردم از کارهای انجام شده گفت: ادارات  ضمن اطلاع رسانی کارهای صورت گرفته میتوانند نقاط ضعف و قوت عملکرد خود را شناسایی نمایند و در جهت تسریع و بهبود آن برنامه ریزی کنند.

فرماندار یکی از مهم ترین دلایل برگزاری هفته دولت را گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت دانست و افزود: هفته دولت میتواند فرصت مناسبی جهت ارائه عملکرد دولت به مردم باشد.

وی در ادامه بیان نمود: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر گردید،کلیه ادارات و نهادهای شهرستان در روز 7 شهریور در مصلی نماز جمعه شاهین شهر، حاضر و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

علیرضا بصیری فرماندار ،با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دستگاهها وادارات شهرستان در خصوص افتتاح پروژهای خود گفت،همه دستگاه ها موظف شده اند تا پایان هفته جاری لیستی از پروژه های قابل افتتاح خود تهیه وبه فرمانداری ارسال نمایند، تا برنامه ریزی جهت افتتاح پروژها بر طبق جدول زمانبندی شده صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه فرماندار با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در جامعه افزود: روابط عمومی ادارات می بایست نقش بسزایی در ارتباط با تحقق شعار سال  وهمچنین اقتصاد مقاومتی ایفا نمایند.وی بابیان مثالی ادامه داد:یک روابط عمومی میتواند با برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی برای کارمندان رفتار ودیدگاه آنان را در نوع استفاده ازمنابع تغییر دهد. که این تغییر رفتار میتواند موضوع اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی  را محقق وهم رضایت خداوند را حاصل شود.

دیدار و ملاقات عمومی مدیران شهرستان با مردم ،بازدید از خانواده معظم شهدا وایثارگر کارمند، ارائه دستاوردها و فعالیت های علمی توسط دانشگاهها و مراکز علمی شهرستان ،برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و خانوادهایشان، نشست خبری مدیران ومسئولین شهرستان با مطبوعات و رسانه ها،اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته توسط بروشور و…  ازجمله تاکیدات فرماندار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت بود.

h d 1 h d 2 h d 4

h d 3

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.