۲۲:۲۰ - سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

فرماندار شاهین شهر و میمه در نشست خبری ویژه روز خبرنگار:

اطلاع رسانی صحیح عاملی موثر در پیشگیری از انتشار شایعه است

فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت جایگاه خبر و خبرنگاری و بیان اینکه دانستن حق مردم است افزود: اطلاع رسانی صحیح اطلاع رسانی صحیح عامل موثر پیشگیری از انتشار شایعه و انحرافات و همچنین موجب آگاهی مردم از وقایع جامعه می باشد.و اطلاع رسانی خوب و موثر می تواند در برخی موارد از وقوع جرائم اجتماعی پیشگیری نماید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادر آستانه فرارسیدن روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که اعتمادی بخشدار مرکزی وآقاییان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند،علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عرصه رسانه اظهار داشت: خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و با دید بالاتر آمر به معروف و ناهی از منکرمی باشد.

فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت جایگاه خبر و خبرنگاری و بیان اینکه دانستن حق مردم است افزود: اطلاع رسانی صحیح  اطلاع رسانی صحیح عاملی موثر در پیشگیری از انتشار شایعه و انحرافات  وهمچنین موجب آگاهی مردم از وقایع جامعه می باشد.و اطلاع رسانی خوب و موثر می تواند در برخی موارد از وقوع جرائم اجتماعی  پیشگیری نماید.

بصیری درادامه با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار خوب در شهرها و روستاهای شهرستان بیان داشت از اصحاب رسانه انتظار داریم در جهت معرفی ظرفیتهای شهرستان تلاش نمایند. فرماندار شهرستان سپس به استفاده از قابلیت های بسیار خوب که مغفول مانده در جهت معرفی شهرستان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان در ادامه با اعلام اینکه امسال هفته دولت و دفاع مقدس پر کار و پرخبری در شهرستان داریم از روابط عمومی ادارات  خواست که همکاری و تعامل بیشتری با رسانه های شهرستان داشته باشند.

بصیری در پایان به اطلاع رسانی ویژه برنامه های متنوع هفته دولت و دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد. و افزود: نقش فرماندار در شهرستان نقش راهبردی می باشد لازم است که نشست های فصلی فرماندار و اصحاب رسانه برگزار گردد.

حسینعلی آقاییان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان در ابتدای این دیداربا اشاره به اهمیت و نقش خبرنگار و رسانه خبری و تاکید به بهره گیری از فضای مجازی جهت انتقال اخبار ، گزارشی از وضعیت رسانه های شهرستان را ارائه کرد.

khabar12

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.