۱۸:۱۰ - شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

یک داستان تامل برانگیز از بنی اسرائیل

خوی کودک کشی رژیم گرگ صفت صهیونیستی ریشه در تاریخ و نیاکان آنان دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناخصلت کودک کشی، زورگویی و ظلم و ستم قتل و غارت فقط در وجود صهیونیست های امروزی  نیست بلکه در ذات آنان و از نیاکان خود به ارث برده اند چرا که چگونه ممکن است خوی وحشی گری که فقط دروجود حیوانات وحشی سراغ داریم در وجود این افراد نیز باشد و باعث نسل کشی بی رحمانه شود. و به چه خوب صفتی نامیده شده اند، این گرگ صفتان در صفحات تاریخ چه رد پایی دردناکی همانند رد پای گرگ برجای گذاشتند.

داستانی از وجود خصلت کودک کشی و وحش گری که در وجود اجداد شیمون پرز، آریل شارون، نتانیاهو و امثالهم بوده  و امروز سران رژیم صهیونیستی با کشتار بی رحمانه علیه مردم بی دفاع  خصوصا کودکان بی گناه، روی تاریخ و گذشتگان خود را سفید کرده اند.

و اما داستان تامل برانگیز از قوم بنی اسرائیل 

گفته شده که بنی اسرائیل به سبب ظلمی که به مردم خود کرده و حقوق آنان را به ناحق گرفته بودند به مدت هفت سال در خشکسالی عجیبی بسر می بردند،

خشکسالی و پیامد آن قحطی و گرسنگی بحدی بود که به خوردن مردار و زباله هاو حتی خوردن بچه ها روی آورده بودند. هرچه به کوه و صحرا برای دعا و تضرع می رفتند، باران نمی بارید.

پس خداوند به پیامبر آنها وحی فرستاد که به آنان بگو هرچه به سوی من روی آورید و دست به دعا بردارید و زاری کنید من دعای شما را مستجاب نمی کنم تا اینکه حقوق به ظلم گرفته شده مردم را به آنها باز گردانید. و آنها چنان کردند و باران برایشان نازل شد.

(برگرفته شده از ترجمه محجه- شمس الدین ص 46)

«امروز ما دست به دعا برمی داریم که خدایا این قوم ظالم و کودک کش را نابود کن»

 

1361048575.3052-a-k

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.