۱۵:۲۰ - جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

حجة الاسلام معتمدی امام جمعه موقت شاهین شهر:

مقاومت غزه رژیم صهیونیستی را دچار سردرگمی و وحشت کرده

حجة الاسلام معتمدی بیان داشت: رزیم صهیونیستی قدرت تحمل و مقاومت مردمی که پای حق خود ایستاده اند را ندارد ان شاء الله حق طلبی مردم غزه و فلسطین تحقق پیدا خواهد کرد و پیروز خواهند شد.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناحجة الاسلام معتمدی امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: رزیم صهیونیستی در غزه به دنبال کشور گشایی نیست بلکه نسل کشی می کند و با کشتن مسلمانان غزه می خواهد که در غزه مسلمانی باقی نماند، غافل از اینکه «ومکرو مکرالله والله خیرالماکرین» هرچه بیشتر مسلمانان را بکشند بیداری اسلامی بهتر تحقق پیدا می کند.

امام جمعه موقت شاهین شهربا اشاره به بیانات حضرت امام(ره) که فرمودند: بکشید ملت ما را ملت ما بیدارتر می شوند بیان داشت: دشمنان احمق جهان اسلام آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی فهمد که هرچه بیشتر مسلمانان کشته شوند دیگر مسلمانان و حتی غیر مسلمانان بیدارتر می شوند و صدای آزادی خواهی آنان برخواهد خواست همانگونه که در این 23 روز اخیر مردم کشورهای سراسر جهان به حمایت از حق طلبی مردم غزه به پا خواسته اند و البته این راهپیمایی ها بی تاثیر نیست که بواسطه مقاومت مردم غزه و حمایت مردم بیشتر کشورهای جهان از آنان الان رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی و وحشت شده و بدنبال آتش بس است.

حجة الاسلام معتمدی افزود: رزیم صهیونیستی قدرت تحمل  و مقاومت مردمی که پای حق خود ایستاده اند را ندارد ان شاء الله حق طلبی مردم غزه و فلسطین تحقق پیدا خواهد کرد و پیروز خواهند شد.

خطیب نماز جمعه این هفته شاهین شهر افزود: سردمداران سیاسی استکبار خواهان خلع سلاح حماس و جهاد اسلامی شده این به این دلیل است که استکبار از روز می ترسد که مسلمانان با هم متحد و مسلح شوند و آنها را از بین ببرند که اتفاقا این اتفاق در حال وقوع است.

امام جمعه موقت شاهین شهر در ادامه افزود: یکی دیگر از ترس های استکبار از دستیابی ایران به علم و فناوری و تکنولوژی سلاح های پیشرفته دنیا است. با تحریم های سخت به نبال  این نکته هستند غافل از اینکه در حال تحقق است و جوانان مملکت اسلامی دردستیابی به علوم و فناوری در جهان پیشتاز هستند. و امید وارهستیم که به پشتوانه مردم و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این نکته در جهان اسلام رشد و نمو پیدا کرده و بزودی زود شاهد نابودی استکبارات جهانی باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.