۱۲:۱۵ - سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

پایان یک ماه بندگی خالصانه / برگزاری نماز عید فطر در شاهین شهر

نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور پرشور و معنوی مردم مومن و خداجوی شاهین شهر صبح امروز به امامت حجة الاسلام ملکیان امام جمعه  در ورزشگاه ملت این شهر اقامه شد.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادفتر ماه مبارک رمضان امسال نیز به پایان رسید و بندگان مخلص خدا به یمن 30روز روزه داری نماز شکر به جای می آورند و شکرگزار الطاف کریمانه خداوندهستند و این روز همان روزی است که همه‌ ما پس از یک‌ماه بندگی در انتظارش بودیم. زیرا در این روز پاداش یک ماه بندگی خالصانه داده می‌شود،

آری، امروزعید سعید فطر است، امروز را پاس می‌داریم، چون فرصت یافتیم از پاداش روزی که خداوند لطف بی‌کران خود را معطوف همه بندگانش کرده است، بهره‌مند شویم.

حواشی برگزاری نماز عید فطر در شاهین شهر

صبح امروز هفتم مرداد ماه مصادف با اول شوال: نماز عید سعید فطر به امامت حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شهر با حضور با شکوه مردم خداجوی شاهین شهربه شکرانه سی روز عبادت و بندگی خالصانه اقامه شد.

براساس اعلام قبلی که نماز عید در ورزشگاه ملت برگزار می شود، دربهای ورزشگاه از ساعت 5:30 به روی نمازگزاران باز و فضای ورزشگاه در صبحگاه روز عید با نوای روح بخش قرآن کریم و دعای ندبه عطرانگیز شد و سپس با تکرار تکبیر الله البر و الله البر و لله الحمد نمازگزاران آماده اقامه نماز شدند.

حضورهمه اقشار مردم اعم از مرد و زن پیر و جوان از همان ساعات ابتدایی که برخی برای پیدا کردن ونشستن در مکان مناسب عجله داشتند چشمگیر بود.

در مسیر و اطراف محل برگزاری نماز صندوق های جمع آوری زکات فطره از سوی کمیته امداد امام(ره) و خیریه مستقر شده بود.

قبل از اقامه نماز حجة الاسلام ملکیان در خصوص برخی مسائل اجتماعی شهر مطالبی را بیان داشت.

و سپس طبق اعلان قبلی نماز عید رآس ساعت 7:30 اقامه و سپس خطبه های نمازعید توسط حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهرایراد شد.

پایان‌بخش این مراسم معنوی و باشکوه نیز قرائت دعای سلامتی امام عصر(عج) و درخواست تقدیری خوب و عاقبت به خیری برای نمازگزاران از خداوند متعال بود.
لازم به ذکر است: پیرو تصمیم ستاد برگزاری نماز عید سعید فطربدلیل استقبال و شرکت پرشور مردم شاهین شهر در نماز عید سعید فطر این نماز هر ساله در ورزشگاه بزرگ ملت شاهین شهر برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.