۱۶:۵۷ - پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

به قلم مدیر حوزه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر؛

در آستانه روز قدس؛انتشار غضب شدگان در قرآن

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس کتاب غضب شدگان در قرآن در خصوص ویژگی های قوم یهود در قرآن و روایات توسط انتشارات سوره تماشا در کاشان منتشر شد.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از ایکنا، شناخت ویژگی ها و خصایص روحی یهود از دیدگاه قرآن کریم و ائمه معصومین(ع) برای مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا بنا بر تسریح قرآن، یهود از سرسخت ترین دشمنان اسلام هستند و بخش زیادی از آیات کریمه قرآن به بیان حالات آنها پرداخته است. از طرفی پیگیری مسائل یهود باعث شناخت هرچه بیشتر اسرائیل غاصب این فرزند ناخلف آن است که دستیابی به ویژگی های اعتقادی و اخلاقی آنان تحت عنوان مبحث دشمن شناسی به مسلمان درجهت مبارزه با آنان کمک زیادی می کند.

کتاب غضب شدگان در قرآن در خصوص ویژگیهای قوم یهود در قرآن و روایات توسط محقق گرامی طاهره سادات موسوی با حمایت معنوی حوزه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر از سوی انتشارات سوره تماشا منتشر و در آستانه روز قدس به چاپ رسیده است.

نویسنده در پایان این تحقیق قرآنی که از تفاسیر متعدد شیعه و غیر شیعه و کتب روایی معتبر و کتابهایی از نویسندگان یهود گردآوری شده است گام نهادن در جهت زائل کردن جهل وبی اطلاعی نسبت به اسرائیل و تاثیر در بی اثر کردن آنچه صهیونیسیم از طریق رسانه ها و تبلیغات گسترده به خورد ملتها می دهد​دانسته است​.

این اثر در دو بخش ویژگی های قوم یهود در قرآن و روایات و انگیزه جنایات گسترده یهود در شش فصل و پنجاه موضوع عنوان شده است.
این کتاب در قطع وزیری، در 204 صفحه در شمارگان 2000نسخه و قیمت 7500تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

1

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.