۱۷:۲۹ - جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

حضور پرشور مردم شاهین شهر و میمه در راهپیمایی روز قدس؛

صبح پیروزی نزدیک است

همه آمده بودند تا ضمن اعلام همبستگی به پدران و مادران و کودکان و نوجوانان غزه بگویند درست است که روزهای سختی را می گذرانی اما قوی باش و امیدوار که صبح پیروزی نزدیک است .

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابرای راهپیمایی روز قدس، همه آمده بودند زن و مرد پیر و جوان همه یک دل و یک صدا با مشت های گره کرده، شعار مرگ بر اسرائیل را از عمق وجود سر می دادند.

آری همه آمده بودند تا ضمن اعلام همبستگی به پدران و مادران و کودکان و نوجوانان غزه بگویند درست است که روزهای سختی را می گذرانی اما قوی باش و امیدوار که صبح پیروزی نزدیک است .
جمعی از شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ روز قدس شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری “شاهین نا”همگی با ابراز همدردی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
حجة الاسلام بیدرام عضو شورای اسلامی شهر روز قدس را روز انزجار از دشمنان اسلام و روز حمایت از مستضعفان دانست و افزود: حضور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس مشت محکمی است بر دهان آمریکا و به تعبیر مقام معظم رهبری حضور میلیونی مسلمانان در سطح جهان صورت بگیرد اسرائیل جرات حمله پیدا نمی کند و می داند که مسلمانان سراسر جهان پشت هم هستند البته به شرط اینکه فقط به حضور اکتفا نکنند و حضورشان با اعتقاد باشد.
شهروند دیگری نیز روز قدس را روز عزت اسلام و مسلمین دانست و افزود: روز قدس روزی است که اسلام ماهیت و صلابت خود را به استکبار جهانی نشان می دهد و دشمنان بدانند که مردم ایران با شرکت در راهپیمایی اعلام می کنند که با تمام وجود پای آرمانهای خود می ایستند و البته روز قدس و رهاشدن سرزمین فلسطین از چنگال اسرائیل غاصب یکی از آرمان های این ملت است.
محمد نوجوان شاهین شهری می گفت برای حمایت از مردم مظلوم  فلسطین و غزه آمده ام و می گویم که مردم غزه و بخصوص نوجوانان غزه اطمینان داشته باشند که ما همیشه پشتیبان آنها هستیم و روی حمایت و کمک ما حساب کنند که تا روز پیروزی ما از آنان حمایت می کنیم .
یکی از بانوان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس که کودک خردسال خود را نیز به همراه داشت در پاسخ به سئوال خبرنگار که چه لزومی داشت در این هوای گرم با کودک خردسال خود در راهپیمایی روز قدس  شرکت کنید؟ پاسخ داد در اهپیمایی شرکت کردم تا علاوه بر اینکه پاسخ به لبیک رهبر باشد به مردم غزه و فلسطین بگویم اگرچه نمی توانم سلاحی باشم در دست تو اما بدان تا پای جان از تو حمایت می کنم و به مادران داغدار می گویم که روزهای سختی را داری ولی بدان که خدا یار مظلومان است و مظلومیت شما روزی دشمنان را نیست و نابود خواهد کرد.
و کودکم را با خود آورده ام تا یاد بگیرد که باید از حق مظلوم دفاع کند.
یکی دیگر از بانوان متدین شاهین شهر روز قدس را روز پیروزی خون بر شمشیر دانست و گفت با حضورم خواستم باعث دلگرمی مردم فلسطین باشم و بگویم که  صبر داشته باشید که اسلام پیروز است و رژیم صهیونیستی بداند خداوند وعده داده جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان
زهوقا بدان که با این جنایات که انجام می دهی بزودی رفتنی هستی .
لازم به ذکر است که مردم روزه دار شاهین شهر پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه حضور پیدا کردند، انبوه جمعیت نماگزار به حدی بود که علاوه بر صحن مصلی بزرگ نماز جمعه راهرو، حیاط و کوچه مصلی نیز مملو از جمعیت نماز گزار شده بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.