۰۸:۲۳ - پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

اختصاصی شاهین نا/ علی قادری

غزه در خون و آتش

صهیونیستها و حامیانشان بدانند که مردم مظلوم فلسطین و غزه از پا نخواهند نشست و هرچه آنان را شهید کنند آنها مصمم تر و شجاع تر از قبل با غده سرطانی اسرائیل مبارزه خواهند کرد و تا پیروزی نهایی دست از مبارزه نخواهند کشید.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نارژیم صهیونیستی پس از تولد نامشروعش در اکتبر سال 1948 اساس و مبنای حکومت خود را بر کشتار و جنایت و ترور بنا نهاد.

ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین 66 سال است که در زیر ضربات خرد کننده رزیم تروریست صهیونیسم مقاومت می کند، نتیجه این مقاومت شکل گیری قیام‌های 1921 ، 1933، 1936 انتفاضه اول مردم فلسطین در 8دسامبر 1987 که علیه اشغال سرزمینشان توسط ارتش رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.این انتفاضه ایجاد با هدف آگاهی و بصیرت در ملت فلسطین و هماهنگ کردن مبازه بر علیه رژیم غاصب اسرائیل شکل گرفت.

انتفاضه دوم در سال 1999 پس از مذاکرات فلسطین و اسرائیل و تشکیل دولت خود گردان فلسطینی شکل گرفت. هدف اصلی ازتشکیل انتفاضه دوم نا امیدی مردم فلسطین از حکومت خود گردان فلسطین برای بازگرداندن حقوق پایمال شده آنان بود.

جنایات این رژیم بسیار زیاد است به طوری که جنایات هیتلر در برابر این جنایات نا چیز است. جنایت‌هایی مثل کشتار دیریاسین، جنایات کفرقاسم، جنایت  صیرا و شتیلا، جنایت خان یونس، جنایت اردوگاه جنین، جنایت غزه در سال 2010که به تجاوز 22 روزه مشهورگردید و جنایات بی شمار دیگری که دل هر انسان با هر سلیقه و مکتبی را به درد می آورد.

جالب اینجاست که صهیونیستهای جهانی با علم کردن افسانه‌ای به نام هولوکاست درصدد مظلوم جلوه دادن خود هستند و انجام جنایت در زمان هیتلر را که هنوز در هاله‌ای از ابهام است را به عنوان برگ برنده خود می دانند در حالی که کشتارهای بی رحمانه خود در اراضی اشغالی را حق خود می دانند و جالب تر اینجاست که مدعیان حقوق بشری که هر از چند گاهی با ادعاهای واهی به عدم وجود حقوق بشر در ایران، به این کشور فشار می آورند اکنون در خواب زمستانه فرو رفته اند و دم بر نمی آورند.

صهیونیستها و حامیانشان بدانند که مردم مظلوم فلسطین از پا نخواهند نشست و هرچه آنان را شهید کنند آنها مصمم تر و شجاع تر از قبل با غده سرطانی اسرائیل مبارزه خواهند کرد و تا پیروزی نهایی دست از مبارزه نخواهند کشید.

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روزجهانی قدس نامگذاری شده، از ملت شریف و همیشه بیدار ایران اسلامی درخواست میشودکه همانند سالهای قبل و باشکوه تر از گذشته به اتفاق تمامی آزادگان سراسر جهان خشم و نفرت خود از کانونهای ظلم و تجاوز و دولتهای استکباری و متجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته و با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم مظلوم تحت ستم منطقه سر دهند.

علی قادری کارشناس مسائل سیاسی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.