۰۸:۵۳ - پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

منصوری رئیس کمیته امداد امام (ره) شاهین شهر:

یاری مردم خیر و نیکوکار شاهین شهر از مردم غزه در روز قدس

منصوری رئیس کمیته امداد امام (ره) ضمن اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه رزیم صهیونیستی در باریکه غزه بیان داشت: مردم مظلوم فلسطین و غزه اطمینان خاطر داشته باشند که همه ملت ایران پشتیبان آنها هستند و در حمایت از آنها از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نامنصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین شهردر گفتگویی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی طی دو هفته اخیر درغزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که از مقاومت مردم مظلوم فلسطین دچار سردرگمی شده و با اختلاف بوجود آمده بین دولتمردان آنها در سکوت مجامع بین المللی و رسانه‌ای با حملات بی هدف و پی در پی مردم مظلوم بخصوص زنان و کودکان غزه را مورد آماج حملات موشک های خود قرار داده است که در این بین زنان و کودکان بی دفاع زیادی به خاک و خون کشیده شده اند.

وی با بیان اینکه روزها و شبهای ماه مبارک رمضان در سرزمین غزه رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولتهای خود فروخته عرب، شاهد وحشی گری و سفاکی رژیم منحوس و ددمنش اسرائیل است. افزود: مردم مظلوم فلسطین و غزه اطمینان خاطر داشته باشند که همه ملت ایران پشتیبان آنها هستند و در حمایت از آنها از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

منصوری افزود: در این راستا ضمن تاکید به کارکنان اداره جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از کلیه مددجویان و مراجعین تحت پوشش کمیته امداد و عموم مردم روزه دار و همیشه در صحنه دعوت می کنیم تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم غزه فریاد خشم و انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را سر دهند.

رئیس کمیته امدادامام (ره) از استقرار 14 صندوق در مسیر راهپیمایی تا مصلی نماز جمعه در شهرهای گز و شاهین شهرجهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مظلومین غزه و فلسطین و شیعیان سوریه وعراق و همچنین اطعام ایتام و نیازمندان خبر داد و افزود: مردم روزه دار و خداجوی همواره با کمک‌های انسان دوستانه خود حامی مظلومان و نیازمندان بوده اند.

منصوری در خصوص جمع آوری زکات فطره تصریح کرد: با هماهنگی و توافق صورت گرفته بین مسئولین خیریه‌ها در شهرهای گز، گرگاب و شاهین شهر صندوق های کمیته امداد(ره) به منظور جمع‌آوری و دریافت وجوه زکات فطره و کفارات در اطراف مصلی و محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر مستقر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.