۱۶:۳۰ - سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳

 نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت:

جنایات رژیم صهیونیستیی یک نسل کشی بزرگ در تاریخ است

 نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم جعلی اسرائیل یک نسل کشی بزرگ در تاریخ است که سازمان های مدعی حقوق بشردر برابر آن سکوت کرده اند.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از ایرنا:«حسینعلی حاجی » در گفت و گوییاظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با این جنایات به آخر عمرش نزدیک می شود و با پیروزی مقاومت مردم فلسطین این رژیم خون خوار از بین می رود.

وی با اظهار شگفتی از سکوت صلح طلبان جهان و سازمان ها و کشور های مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایات گفت: این کشورها که ادعای حقوق بشر و پیشرفت را دارند در مقابل این همه نسل کشی و کشتار زنان و کودکان حرفی نمی زنند و چهره واقعی خود را نمایان کردند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حتی از کشورهای عربی و اسلامی نیز صدایی در نمی آید که باعث تعجب است.

حاجی گفت: دولتمردان و کشورهای وامدار رژیم غاصب صهیونیستی در حالی از این رژیم حمایت می کنند که ملتهایشان در حمایت از مردم غزه راهپیمایی راه انداخته اند.

این نماینده مجلس رسالت رسانه های گروهی داخلی و خارجی در فضای بین المللی را سنگین و مهم خواند و افزود: یکی از روش های عملیاتی رژیم غاصب صهیونیستی سانسور خبری است تا افکار عمومی جهان را به سمتی دیگر سوق دهد.

حاجی با اشاره به نقش مهم رسانه های داخلی کشورمان در مقابله با سانسور خبری رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای وامدار آن گفت: رسانه های ایران باید اخبار و واقعیت های این نسل کشی و جنایات را به بهترین شکل به گوش جهانیان برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.