۱۸:۱۱ - سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳

حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره 46

خونبارترین جنایت صهیونیست های اشغالگر

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا

خونبارترین جنایت صهیونیست های اشغالگر

غزه5

وبلاگ سرباز ولایت نوشت:

با گذشت چندین روز از حملات خونین بار و بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه که موجب پریشانی و تکدرخطر تمام انسان های روی کره زمین شده است. بهتر است این فاجعه را بیشتر بشکافیم تا از عمق سیاست کثیف و بی رحمانه این رژیم بیشتر اگاه شویم.

1-نکته اول و مقدماتی درباره تاریخچه نوار غزه:

(نوار غزه یا باریکه غزه (در عربی: قطاع غزة و در عبری: רצועת עזה (رتزوعات عزه)) ناحیه‌ای است نوارگونه که در کنار دریای مدیترانه و در منطقه خاورمیانه قراردارد. نوار غزه از جنوب غربی با مصر و از شمال و شرق با اسرائیل هم‌مرز است. منطقه نوار غزه ۴۱ کیلومتر طول و در بخش‌هایی از ۶ تا ۱۲ کیلومتر عرض دارد. مساحت کلی نوار غزه، ۳۶۰ کیلومتر مربع است. نوار غزه نامش را از شهر غزه که بزرگ‌ترین شهر در منطقه نوار غزه‌است، می‌گیرد. حدود یک و نیم میلیون نفر در منطقه باریکهٔ غزه زندگی می‌کنند که تماماً فلسطینی هستند.

ادامه مطلب

********************************************

باخت بزرگ

غزه4

وبلاگ مستور نوشت:

در مورد تحلیل و پیش بینی نه شمّ شایانی دارم نه تخصص کافی. از غزه هم به اندازه ی خبرهایی باخبرم که ساعت 9 شب افطاری خوردن را زهر می کند. اما چیزهایی به ذهنم می رسد که شاید بعید نباشد؛ و آن اینکه ادامه دیوانگی جنایتکارانه ی اسرائیل در نوار غزه را در دو حالت تصور می کنم. یکی آنکه تا چند روز آینده به صورت ذلیلانه از ادامه تجاوزات کنار بکشد و لکه ی ننگ دیگری را از بزدلی و شکست در کنار  جنگ های 8 و 22 و 33 روزه،‌ بر دامن حیثیتش بنشاند.

دیگر اینکه هر روز به شدت تجاوزاتش بیفزاید. اگر حالت دوم تحقق پیدا کند نگاه من این است که شاهد آن خواهیم بود که هر روز موشک های عازم تلاویو و حیفا سنگین تر و لگدهای مقاومت به پوزه ی سگ هار منطقه شکننده تر خواهد شد.

ادامه مطلب

********************************************

روز قدس خواهیم آمد…

قدس

وبلاگ راه روشن نوشت:

در آستانه روز قدس قرار داریم…

و بار دیگر آن دغدغه همیشگی…

فلسطین همچنان در مظلومیت…

برادران و خواهران بزرگوار و دوستان عزیز همسنگری:

مسأله‏ی ظلم رژیم منحوس اسراییل به فلسطین و فلسطینیان،در سایه حمایت سازمان های حقوق بشری و استکبار و ایادی آن به سرکردگی آمریکای جنایتکار یکی از مصائب بزرگ عصر کنونی است.

هر کس که احساسی در مورد انسان و حقوق انسان دارد و دم از حمایت از انسانهای مظلوم می‏زند، باید در این مورد احساس تکلیف کند.

به عبارت دیگر مسئله فلسطین مسئله عده ای از مسلمانان در گوشه ای از این کره خاکی نیست.

ادامه مطلب

********************************************

شعاری که مرد خود را می طلبد!

اعتدال

وبلاگ بشارت حق نوشت:

شعار دولت که اعتدال است شعار خوبی است، سفارش می کنم مراقب باشید جریان های مومن را با شعار اعتدال کنار نزنند. در خطرها اینها هستند که سینه سپر می کنند

این سخنان امام خامنه ای حفظه الله مدخل و بهانه خوبی برای بیان برخی از دغدغه ها و نگرانی هاست.

 گاهی نگه داشتن بعضی حرف ها، هر چند هم تلخ باشد خیلی حال آدم را عوض نمی کند اما اینکه در جامعه اسلامی برخی اتفاق ها بیفتد و بخواهی سکوت کنی یا مجبور باشی سکوت کنی خیلی به پایت گران تمام می شود.

 وقتی در یک جامعه اسلامی یک دولت اسلامی! بنا باشد که تمام جوانب اجرایی کشور اعم از امور سیاسی، فرهنگی، ورزشی، علمی و..را دردست بگیرد باید خیالمان راحت باشد که اگر ما به اندازه خودمان دغدغه داریم و یک چیزهایی را می بینیم و میفهمیم حتما این دولت اسلامی که وظیفه اش مدیریت اجرایی اسلامی است بیشتر از ما نگران است و علاوه بر آنچه مردم در متن جامعه حس و درک می کنند خیلی مسائل عمیق تر دیگری را هم رصد می کند و در نظر دارد. اما تا کنون لا اقل بنده به این نتیجه نرسیده ام که دولت ما چنین باشد.

ادامه مطلب

********************************************

مدعيان حقوق بشر به چه گناهي ما را مي كُشيد؟

غزه6

وبلاگ رهروان کوثر نوشت:

 آيا ريختن خون كودك بي گناه فلسطين نقض حقوق بشر نيست؟

آيا يتيم كردن كودكان فلسطيني نقض حقوق بشر نيست ؟

آيا ريختن سلاح هاي مرگبار شيميايي بر سر مردم غزه نقض حقوق بشر نيست؟

ايا آواره كردن مردم نقض حقوق بشر نيست ؟

آيا گلوله باران كردن مراكز درماني و مراكز نگه داري معلولين نقض حقوق بشر نيست؟

آيا جنگ با مردمي كه نه آب دارند نه غذا نقض حقوق بشر نيست؟

آيا بستن گذرگاه ها نقض حقوق بشر نيست؟

آيا تحريم داروي مردم نيازمند نقض حقوق بشر نيست؟

ادامه مطلب

********************************************

پر زرق و برق اما پوک

ایران-و-امریکا

وبگاه نصر19 نوشت:

 جنگ های پیامبر با یهودیان و دشمنان اسلام برای امروز حاوی این مطلب است که این دشمنان علیرغم زرق و برق فراوان خود در اکثر مواقع با شدت برخورد پیامبر پا به فرار گذاشته اند؛

قبیله بنی قینقاع، یهودیان  بسیار مرفهی بودند. کار زرگری در کل جزیرة العرب در اختیار آنان بود. لذا سرمست از ثروت خود به پیامبر پیشنهاد جنگ دادند. پیامبر در پاسخ لبیک گفت اما آنان بدون درگیری به دژهای خود پناهنده شدند. پیامبر اما کوتاه نیامد و به طرف دژهای آنان روانه شد و تا ۱۵ روز آنان را در محاصره خود گرفت تا آنکه آنان تسلیم  شدند و ضمن رها سازی لوازم و وسایل خود اجازه یافتند با اموال و فرزندان و بستگانشان از قطب حکومت اسلامی خارج شوند.

قبیله بنی نضیر، این یهودیان آنچنان ثروتمند بودند که پول و ثروت خود را به عنوان وام در اختیار دیگران می گذاشتند، لذا پیامبر جهت دریافت وام به سوی آنان روانه شد. اما آنان قصد جان پیامبر را کردند، لذا پیامبر به آنان که زیر لوای  نظام اسلامی نمک دان شکسته بودند اینگونه پیام داد : ” حال که پیمان مرا شکستید از دیار من بیرون شوید و برای این کار به شما ده روز مهلت می دهم” یهودیان اما پاسخ دادند “هر چه می خواهی بکن! “

ادامه مطلب

********************************************

دور وقتت را حصار بکش…

وقت

وبلاگ نسیم بافران نوشت:

استاد میفرمودند: اگر دور وقت خود را حصار بکشید، دیگه شیطان نمیتواند در آن رخته کند، اما اگر وقت خود را بی حصار گذاشتی، زمینی است که در آن نه زراعت کرده ایم، نه خانه ساخته ایم، فقط اکتفا کرده ایم به این که اسمش به نام ما ثبت است!

آدم اگر برای وقت خودش برنامه ریزی نکند، شیطان برایش برنامه ریزی میکند!

غیبت ها، تهمت ها، لغویات، لهو و لعب ها، حرف های بی مزه، همه این ها نتیجه بی برنامگی است.

ادامه مطلب

********************************************

چشمه خون

چشمه-خون

وبلاگ عهد قلم نوشت:

چقدر دیگر باید پیرتر از این که هستم بشوم؟

چقدر دیگر ازین دوری و دیری مانده؟

مگر چقدر می‌توانم دوری از تو و دیری پایان کارم را به انتظار بنشینم؟

چرا پاسخم نمی‌دهی؟

چند شب باید اشکهایم به انگیزه عشق دیدار تو وجودم را به تزلزل بکشاند؟

ادامه مطلب

********************************************

چادری های بی حجاب

چادر1

وبلاگ دیده بان نوشت:

غفلت برخی از خانم های چادری از مفهوم متعالی حجاب، بی حجابی مدرنی را ایجاد می کند که در آن نه تنها اصول اولیه حجاب که پوشش کامل بدن و عدم خودنمایی است را شامل نمی شود، بلکه با ترکیب این بدحجابی با آرایش و رفتارهای زننده، حرمت این پوشش را نیز زیر سوال می برند.

ادامه مطلب

********************************************

همچنین بخوانید:

One Response to “گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره 46”

  1. Jessica گفت:

    Thanks for helping me to see things in a dinrffeet light.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.