۱۶:۵۷ - چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی:

چفیه روی دوش حضرت آقا، یادگار هشت سال دفاع مقدس است /ایران هدف اصلی دشمن در منطقه است

حاجی به برخی از اظهار نظرها در داخل کشور راجع به بالا بردن پرچم صلح هم اشاره و اضافه کرد : با این شرایطی که اطراف ما میگذرد خیال خامی است که باور کنیم هدف اصلی دشمن، ایران اسلامی نیست و امروز در شرایط صلح حدیبیه و صلح امام حسن(ع) نیستیم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عصبانیت قدرت‌های غرب و شرق از شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نقشه ها ی آنان برای شکست انقلاب و همچنین تاثیر انقلاب اسلامی بر سایر کشورها اظهار داشت: مسلمانان در دیگر کشورها و آزادی خواهان  جهان تحت تاثیر انقلاب ما قرار گرفتند و وقتی استکبار جهانی از مقابله مستقیم با ما طرف نبست به سراغ آنها رفت و نمونه آنرا در ایجاد انحراف در بیداری اسلامی کشورهایی مثل مصر – لیبی  و تونس به خوبی قابل ملاحظه است. آنها به دنبال تحت کنترل گرفتن کشورهای همسایه ما هستند تا به هر نحو ممکن از تاثیر ما بر سایر کشورها جلوگیری کنند .

وی شکست مفتضحانه آنها در سوریه را مرهون توجه بشار اسد به توصیه های مستشاران نظامی ایرانی و تشکیل جیش الشعبی با الهام گیری از الگوی نیروی مقاومت بسیج در ایران دانست و خاطر نشان کرد: در جنگ سوریه یک چهار ضلعی منحوس تلاش کرد تا با ساقط کردن حکومت ، یک دشت نشانده دیگر در منطقه حاکم کند، طرح این نقشه شوم توسط آمریکا و انگلیس تهیه شده، تامین مالی بر عهده عربستان و برخی شیوخ خائن منطقه است ، رسانه های خبری استکباری و صهیونیستی ضلع سوم برای کمک به این نقشه است ومجریان آن عناصر فریب خورده سلفی و وهابی بعنوان ضلع آخر این چهار ضلعی است .

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی جلسات برگزار شده در اردن و کرکوک عراق توسط ائتلاف داعشی ، بعثی ها و بارزانی را مقدمه سقوط موصل توصیف کرد و افزود: متاسفانه بی توجهی نوری المالکی به توصیه های ایران مبنی بر تصفیه سران بعثی ارتش کار دست او داد و در جریان حمله داعش به عراق، هزاران نفر ارتشی با تحویل سلاح های خود و گرفتن دلارهای عربستان خیانت به عراق متحد را تکمیل کردند تا زهر خود را به اولین حکومت شیعه پس از آل بویه در عراق بریزند چرا که هفتاد درصد جمعیت عراق شیعه هستند و کردها و سنی‌ها هم با شیعیان مشکلی ندارند و تنها بعثی‌ها که حکومت را از دست داده اند عصبانی اند.

نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از نیت شوم آمریکایی ها برای بریدن کیک عراق به چهار قسمت خبر داد و گفت : در این طرح عراق به چهار بخش کرد نشین، شیعه نشین، سنی نشین و بغداد تقسیم میشود و یک اسرائیل جعلی دیگر بنام داعش در منطقه ایجاد می گردد. هدف آنها شعله ور ساختن آتش جنگ بین شیعه و سنی و نهایتاً کشته گرفتن از مسلمانان است.

حاجی به برخی از اظهار نظرها در داخل کشورراجع به بالا بردن پرچم صلح هم اشاره و اضافه کرد : با این شرایطی که اطراف ما میگذرد خیال خامی است که باور کنیم هدف اصلی دشمن،ایران اسلامی نیست و امروز در شرایط صلح حدیبیه و صلح امام حسن(ع) نیستیم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا .

وی در همین زمینه افزود: چفیه ی روی دوش حضرت آقا، یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس است و درمبارزه هست که پیروزی معنا پیدا می کند، با وجود همه توطئه ها اگر استقامت کنیم پیروزیم، درست است که دشمن تمام نقشه‌هایش را آورده اما ماهم تجربیات خوبی داریم و با توکل برخدا ان شاءاله پیروزیم .

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در پایان نگاهی هم به مذاکرات هسته ای داشت و گفت: رعایت خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره کننده یک اصل است و در هر صورتی چه توافق بشود چه نشود پیروزی از آن مردم ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.