۱۷:۰۲ - یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام کرد:

مسیرهای راهپیمایی روز قدس شاهین شهر و میمه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه طی اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نامسیب نجیمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: امسال با توجه به جنایات خونین صهیونیست ها در غزه و توطئه های استکباری در تجهیز تروریست های تکفیری در عراق و سوریه، راهپیمایی روز قدس متقاوت از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

نجیمی افزود: این بار آتش فتنه در عراق، سوریه و لبنان از آستین گروه های تندرو، تکفیری و تروریستی وهابی درآمد؛ آتشی که دستان فتنه گر و پلید نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به وضوح در آن قابل مشاهده است.

از سوی دیگرتخریب منازل فلسطینی ها بر سر ساکنان آن از سوی رژیم صهیونیستی پرده از بدطینتی این رژیم بر می دارد و نشان می دهد که رژیم صهیونیستی جز زبان مقاومت، زبان دیگری نمی فهمد،

آنچه در غزه در حال رخ دادن است بیانگر این است که بهترین راه مقابله با رژیم صهیونیستی و فتنه های به وجود آمده، وحدت و بازگشت به منطق مقاومت است.

بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان قلمداد نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه ضمن ابراز انزجار و خشم از جنایات ددمنشانه و کشتن کودکان معصوم بی گناه به دست رژیم غاصب اسرائیل از همه آحاد امت اسلامی بویژه مردم بصیر و آگاه شهرستان دعوت کرد تا با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی یوم الله قدس، با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کنند.

نجیمی در ادامه ضمن اعلام مسیرهای حرکت راهپیمایی در شهرستان افزود: در شاهین شهر مرم روزه دار و انقلابی پس از تجمع درمقابل تالار شیخ بهایی به طرف خیابان فردوسی حرکت و در سه راه فردوسی با به آتش کشیدن پرچم  و آدمک‌های آمریکا و اسرائیل به طرف مصلی نماز جمعه حرکت می کنند و در آن مکان با قرائت قطعنامه و سر دادن شعاربر علیه جنایات اسرائیل خشم و انزجار خود را نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه مسیرهای حرکت راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان را به شرح ذیل اعلام کرد.

1-       شاهین شهر _ ساعت 11 صبح  بلوارامام (ره) از مقابل تالار شیخ بهایی خیابان فردوسی مصلی نماز جمعه

2-       شهر گز _ ساعت 11 صبح خیابان فردوسی، خیابان شهید مطهری مصلی نماز جمعه

3-       شهر میمه _ ساعت  ۱۱:۳۰ صبح خیابان شریعتی، بلوار انقلاب، خیابان طالقانی مسجد جامع میمه

4-       شهر وزوان _ ساعت ۱۰:۳۰ در مقابل مسجد جامع

5-       شهر لای بید و سایر روستاهای بخش ساعت ۱۰ صبح

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.