۰۷:۵۵ - یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳

جهت اطلاع؛

مهرهای مشکوک در مساجد قم

اخیراً در برخی از مساجد شهر قم،‌ مهرهایی دیده شده که بر روی آن ستاره داوود که نشانه و آرم رژیم اشغالگر صهیونیستی است، حک شده است.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از تسنیم: در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی آمده است:

* اخیراً در برخی از مساجد شهر قم،‌ مهرهایی دیده شده که بر روی آن ستاره داوود که نشانه و آرم رژیم اشغالگر صهیونیستی است، حک شده است. شفقنا نوشت: بدون شک چنین اقدامی می‌تواند برنامه یا طرحی جامع برای وارد کردن نمادهای صهیونیستی به اعتقادات مردم باشد.

مسئولان وزارت اوقاف و امور خیریه و یا ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور که متولی رسیدگی به امور مساجد هستند، برای پیدا کردن عوامل این توطئه تلاش نمایند.

* گروه تروریستی داعش برای پرهیز خود از درگیری با اسرائیل، به توجیهات مضحکی متوسل می‌شود. از جمله اینکه طلعت زهران یکی از مفتی‌های مصری گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین اظهارات خود درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،‌ نظر به عدم کمک به فلسطینیان برای مقابله با صهیونیست‌ها داد.

این مفتی داعشی در اظهارات خود که در کلیپی صوتی – تصویری بر روی سایت یوتیوپ قرار دارد، در پاسخ به این سؤال که آیا باید به مردم غزه علیه حمله نظامی رژیم صهیونیستی کمک کنیم یا خیر؟ گفت: اولاً این به موضوع امیر (نماینده خلیفه داعش در غزه) و پرچم داعش بستگی دارد. لذا هر وقت این دو موضوع در غزه روشن شود، داعش سربازان خود را تجهیز کرده و به آنجا خواهد فرستاد. ثانیاً مردم غزه نه امیر دارند و نه پرچم بلکه آنها شیعه هستند و از موشک‌های ایران در بمباران مردم مظلوم اسرائیل استفاده و اسرائیل را مجبور به تلافی و بمباران غزه می‌کنند! جالب است بدانید اخیراً آمریکا و رژیم صهیونیستی پای داعش را به غزه نیز بازکرده‌اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.