۱۲:۲۰ - دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳

دلیل پر شدن پشت بام ها از دیش ماهواره

عضو هیات رییسه مجلس گفت: اگر برنامه های صداو سیما خوب و جاذب باشد کشش مردم به برنامه های ماهواره کم شده و به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از خانه ملت: عضو هیات رییسه مجلس گفت: اگر برنامه های صداو سیما خوب و جاذب باشد کشش مردم به برنامه های ماهواره کم شده و به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.


حسین سبحانی نیا درباره انتقاد برخی از نمایندگان در بی تاثیر بودن نظارت نمایندگان بر صداو سیما،‌گفت: قوای سه گانه بر صداو سیما نظارت دارند واز هر قوه دو نماینده در هیات نظارت بر صداو سیما عضو است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با بیان اینکه اگر ایرادی به نحوه فعالیت صداسیما و برنامه های آن هست باید از سوی این هیات مورد توجه قرار گرفته و به صداو سیما تذکر داده شود، گفت: تذکر نمایندگان نیز ضمانت اجرایی دارد و کسی نمی تواند نماینده ای را از تذکر منع کند.

او درادامه درباره ضرورت اصلاح قانون استفاده از ماهواره گفت: برای اصلاح این قانون یا دولت با ارایه لایحه باید پیش قدم شود و یا مجلس با ارایه طرح.

این عضو هیات رییسه مجلس گفت: نیروی انتظامی یا دستگاه های ناظر دیگر باید به طور جدی تر موضوع را پی گیری کنند و این قانون را عملیاتی تر و جدی تر دنبال کنند.

سبحانی نیا با بیان اینکه پشت بام ها پر دیش است گفت: اگر قرار است استفاده از ماهواره آزاد باشد باید چارچوب آن مشخص شود.

او با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود وکسی جرات نمی کرد ماهواره نصب کند، گفت: اگر صداو سیما خوب عمل کند و برنامه های خوب و جاذب داشته باشد کشش مردم به ماهواره کم شده و مردم به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.

این عضو هیات رییسه مجلس گفت: قطعا هرچه صداو سیما بهتر عمل کند و برنامه قوی تر بسازد می تواند در کاهش گرایش مردم به برنامه های ماهواره موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.