۰۸:۳۰ - یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳

حسینعلی آقاییان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های قرآنی در چهل و پنج کانون فرهنگی هنری شهرستان

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه از برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان درسطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” حسینعلی آقاییان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان 12 ویژه برنامه محوری شامل برنامه های متنوع قرآنی، دینی، فرهنگی و ورزشی در سطح کانون های فرهنگی وهنری مساجد این شهرستان برگزار می شود. به تشریح این برنامه ها پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه : در طول ماه مبارک رمضان طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه کانون های فرهنگی وهنری مساجد این شهرستان برگزار می شود.افزود: کلاسهای آموزش قرآن و نهج البلاغه و صحیح خوانی نماز و دوره‌های آموزش احکام در ایام ماه مبارک و در چهل و پنج کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن و معارف اهل بیت علیها السلام در ماه مبارک رمضان افزود: در دوازده کانون فرهنگی هنری شاهین شهر و شهر گز از نمازگزاران و مکبرین کودک و نوجوان تجلیل خواهد شد.

آقاییان زاده از راه اندازی مرکز قرآن آموزی (خانه‌های نور) در هفت کانون فرهنگی هنری شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به شروع فصل تابستان درکلیه کانون های مساجد شهرستان دوره های آموزش هنرهای تجسمی برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود: با همکاری دارالقرآن های سطح شهرستان و موسسه فرهنگی هنری پدیده درخشان مسابقه احسن الحدیث برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر برپایی ضیافت افطاری اعضاء کانون‌ها، همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری اصحاب فرهنگ و هنرشهرستان نیز برگزار خواهد شد.

آقاییان زاده افزود: همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت در شاهین شهر و گز پنج کانون فرهنگی هنری افتتاح و شروع به فعالیت خواهند کرد.

برگزاری شب شعر با محوریت رمضان  و اجرای نمایش‌های مذهبی در سالن‌های آمفی تئاتر شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان از جمله برنامه هایی بود که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این گفتگو به آنها اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: مشارکت در برگزاری برنامه های مناسبتی، همچون ولادت امام حسن(ع)، وفات حضرت خدیجه (س)، مراسم نورانی احیاء لیالی  قدر و ایام شهادت امام علی (ع) توسط اعضاء از دیگربرنامه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد در طول ماه مبارک رمضان است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.