۱۵:۰۷ - دوشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۳

فرماندار شهرستان در بازدید از برگزاری آزمون سراسری سال 1393:

ارتقای سطح علمی و پژوهش محوری با ایجاد و حفظ نشاط در دانشجویان

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت:ایجاد و حفظ نشاط در دانشجویان موجب ارتقای سطح علمی و پژوهش محوری در آنان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، علیرضا بصیری در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد حرکتهای رو به رشد و مطلوب در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر هستیم که این نشان دهنده تلاش و کوششهای مسئولان دانشگاه است.

وی افزود: استقرار دانشگاه در مجاورت با صنایع استراتژیک و قرار گیری مجتمع دانشگاه در محور ترانزیتی اصفهان تهران، بخشی از پتانسیل موجود در واحد شاهین‌شهر است که تلاش جهت استفاده از این فرصتها بسیار ضروری است.
فرماندار شاهین‌شهر تصریح کرد: برگزاری سمینارهای علمی، پژوهشی و اجتماعی توسط دانشگاه می‌تواند گامی مهم و موثر در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه باشد که همواره مورد تاکید بوده است.
به گزارش آنا، علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان امام جمعه شاهین‌شهر و ذاکر هرندی شهردار شاهین‌شهر ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون سراسری سال 1393 از وضعیت طرحهای عمرانی واحد شاهین‌شهر دیدن کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.