۱۶:۱۴ - یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۳

ویژه برنامه های مركز فرهنگي هنري شهر گز در ایام تابستان

کریمیان مدیر مرکز فرهنگی هنری شهر گز به تشریح فعالیت‌های این مرکز در فصل تابستان جهت استفاده کودکان و نوجوانان پرداخت.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناکریمیان مدیرمركز فرهنگي هنري شهر گز در گفتگویی با اشاره به انتخاب این مرکز به عنوان مرکز برتر استان در سال 92 افزود: با هدف جذب و شناسایی استعدادهای خلاق کودکان وآموزش جهت بارورتر کردن آنها کلاس های آموزشی درطول سال دایر می باشد اما در فصل تابستان به لحاظ استفاده بهینه از فرصت زمانی بیشتر کودکان و نوجوانان، این مرکز با ویژه برنامه ها و کلاس های آموزشی در ایام تابستان دایر می باشد.

کریمیان عناوین برنامه ها و کلاس های آموزشی را در 6 محور اصلی بیان کرد و افزود: فعاليتهاي فرهنگي شامل: قصه گويي،شعرخواني،روخواني كتاب ،نشريه ديواري می باشد.

وی فعاليتهاي گروهي را شامل: بازي و سرگرمي مطرح کرد همچنین و فعاليتهاي هنري را شامل: نقاشي، سفال، خوشنويسي، نمايش خلاق و نمايش عروسكي،كاردستي خلاق عنوان کرد.

مدیر مرکز فرهنگی هنری شهر گز فعاليت‌هاي ادبي این مرکز را شامل: كارگاه داستان وشعرذکر کرد وهمچنین فعاليتهاي علمي را شامل :نجوم و زيست شناسي معرفی کرد.

کریمیان در ادامه تصریح کرد با توجه به ایام ماه مبارک رمضان این مرکز برای کودکان و نوجوانان علاوه بر برنامه های فرهنگی ،هنری،علمی و سرگرمی فعاليت‌هاي ديني شامل : آموزش قرآن وحديث ،قصه گويي قرآني،آشنايي با احاديث و روخواني قرآن را پیش بینی کرده است که امیدواریم که با این برنامه ها بتوانیم گامی در جهت تقویت باورهای دینی  و فرهنگی کودکان و نوجوانان شهر و انتقال به نسل آینده داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.