۱۶:۱۰ - یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۳

استاندار اصفهان در آیین بهره‌برداری از مسجد جوادالائمه شاهین شهر:

زیباترین مکان در هر اداره باید نمازخانه اداره باشد

مسجد جوادالائمه شهرک میلاد شاهین شهر که با اعتبار 13میلیارد ریالی حاج قاسم کاشانی خیر مسجد ساز ساخته شده بود شب گذشته همزمان با شب اول ماه مبارک رمضان با حضور استاندار، مدیر کل اداره اوقاف استان، مسئولین شهرستان و اهالی محله به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” آیین بهره برداری از مسجد جوادالائمه (ع)  در محله میلاد شاهین شهر در آستانه حلول ماه مبارک رمضان  با حضور استاندار اصفهان ، مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاهین شهر، امام جمعه شهر گز،اعضای شورای اسلامی شاهین شهر وشهردار شاهین شهر، ائمه جماعات شهر، مسئولین شهر، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه بیست مسجد در شاهین شهر فعال می باشد افزود: کلیه هزینه ساخت مسجد جوادلائمه علیه السلام به مبلغ 13میلیارد ریال با زیر بنای 1260 متر زیر بنا توسط خیرمسجدساز حاج قاسم کاشانی پرداخت شده است.

امام جمعه شاهین شهربا اشاره به پیشنهاد نهضت مسجد سازی در سال 85 از سوی جوادی فرمانداروقت شهرستان و با توجه به جمعیت 160هزار نفری که تعداد مساجد بسیار کم بود با همکاری شهردار و شورای  شهر دوره سوم و چهارم قدم های بلندی در امر مسجد سازی برداشته شد.

امام جمعه شاهین شهراز تجهیز 8 میدان اصلی از 12 میدان شهربه سیستم پخش خودکاراذان توسط شهرداری خبر داد واز این اقدام ارزشمند قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحیان مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه اگر در کشوری سرمایه گذاری بخواهد سرمایه گذاری اقتصادی انجام دهد باید احساس امنیت لازم را داشته باشد افزود: خیر مسجد ساز که سرمایه خود را در جهت مسجد سازی هزینه می کند باید بداند که این سرمایه گذاری مایه افتخار و سربلندی  وتا روز قیامت در اختیارش قراردارد.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان حضور استاندار، و دیگر مسئولین در این مراسم نشان ازاهمیت ویژه ایشان به فریضه نماز است.

وی با بیان اینکه زیباترین امر به معروف و نهی از منکر را یک مسئول با قدرت می تواند داشته باشد افزود: حضور مسئولین در صفوف نماز جماعت زیباترین امر به معروف برای جوانان و موجب دلگرمی خیرین و ائمه جماعات است.

حجة الاسلام صالحیان افزود: 79 نمازجمعه در استان برگزار می شود که بیشترین ائمه جمعه در کشور در استان اصهان می باشد.

حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی حضور یکپارچه مردم در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس را عامل پیروزی حق بر باطل اعلام کرد و افزود: در هر عرصه ای که مردم حضور داشته باشند موفقیت برای نظام و انقلاب حاصل خواهد شد.

نماینده مجلس عدم وجود منابع آب در شهرستان و کمبود آب شرب و آب کشاورزی در شهرستان و قدمت 50 ساله شبکه فاضلاب شاهین شهر را ازجمله مشکلات شهر دانست و از حمایت‌های استاندار جهت رفع مشکل بی‌آبی و دستور حذف گورستان عمومی از شاهین شهر تقدیر و تشکر کرد و خواستار تسریع و حمایت جهت تعویض شبکه فرسوده فاضلاب شاهین شهر شد.

دکتر زرگرپور استاندار اصفهان در این مراسم بر عدم دخالت دولت در امر مسجدسازی اشاره کرد و گفت : بنیان گذار انقلاب اسلامی در ابتدای انقلاب ساخت خانه خدا را برعهده بندگان خدا دانسته بود.

وی ضمن تقدیر از شهرداری شاهین شهر در نصب سیستم پخش خودکار اذان در معابر شهر گفت : شهرداران شهرهای استان اصفهان در این زمینه اقدام کنند که تا پایان سال صدای اذان از تمام معابر استان فضا را عطرآگین کند. در شهر اسلامی وقت اذان و نماز باید همه متوجه نماز باشند.

استاندار اصفهان برگزاری نماز اول وقت در ادارات را مهم دانست و گفت : زیباترین مکان هراداره باید نمازخانه اداره باشد و مدیران اولین نفراتی باشند که در اقامه نماز جماعت شرکت می کنند و این امر به طور حتم باعث اجرای بهتر کارها و رضایت مندی مراجعین خواهد شد.

دکتر زرگر پوربا بیان اینکه یکی ازافتخارات استان اصفهان وجود بیشترین خیر کشور است افزود: خیرین استان، طی چند سال گذشته قریب به 1000 میلیارد تومان دربخش‌های مختلف هزینه کرده‌اند که این رقم معادل 20سال بودجه دولتی است. و البته غیر از این انتظاری نیست چون در استانی هستیم که علیرغم اینکه 6درصد جمعیت کشور را دارد ولی 11در صد شهید و 12درصد جانباز و 400 تن از فرماندهان جنگ را دارد

در پایان مراسم و همزمان با اذان مغرب و عشا و با حضور جمع کثیری از مسئولین و مردم متدین محله اولین نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجة الاسلام ملکیان اقامه گردید و سپس استانداراز زحمات حاج قاسم کاشانی با اهدای لوح تقدیر قدر دانی کرد.

efteteh20 efteteh4 efteteh5 efteteh6 efteteh3 efteteh2

 

efteteh7

efteteh8

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.