۱۴:۵۸ - پنجشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۳

برخورد قاطع با حرمت‌ شکنی ‌در ماه رمضان

فرمانده ناجا با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، گفت: پلیس به طور قاطع با افرادی که شئونات این ماه را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نافارس: فرمانده نیروی انتظامی درباره حادثه تروریستی ثلاث‌باباجانی در نقطه مرزی استان کرمانشاه که منجر به شهادت سه مامور نیروی انتظامی شد، گفت: در تعقیب اشرار هستیم.


سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: یک میلیون و ۳۲۵ هزار معتاد در ایران وجود دارد و با احتساب خانواده‌هایشان ۶ میلیون ایرانی درگیر اعتیاد هستند و علل بیشتر جرایم مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه در امر مبارزه با سرقت به ویژه سرقت‌های خرد شاهد روند رو به افزایش بودیم، گفت: با تشکیل قرارگاه‌های مبارزه با سرقت شاهدیم که سرقت در خرداد امسال نسبت به اردیبهشت ۵ درصد کاهش داشته و قطعا در ماه‌های پیش رو نیز کاهش می‌یابد.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پلیس به طور قاطع با افرادی که شئونات این ماه را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد.

سردار احمدی‌مقدم درباره حادثه تروریستی ثلاث‌باباجانی در نقطه مرزی استان کرمانشاه که منجر به شهادت سه مامور نیروی انتظامی شد، گفت: در تعقیب اشرار هستیم و اخبار تکمیلی بعد از منجر به نتیجه اعلام می‌شود.

فرمانده ناجا گفت: امنیت و آرامش موجود در آذربایجان شرقی در سایه همراهی مسئولان، تعامل مردم و تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی حاصل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.